۱۹ اسفند ۱۳۹۵

ساعت هوشمند LG Watch Style: کوچک، باریک و شیک

ساعت هوشمند LG Watch Style یک دستگاه جانبی کوچک، باریک و شیک است و برای شهرنشینانی طراحی شده که در یک ساعت هوشمند هم ظاهر زیبا را می‌خواهند و هم کاربردی بودن.

ساعت LG Watch Style جدید همه راحتی و آسایش را در یک طراحی جذاب و سه رنگ چشمگیر ارائه می‌دهد: نقره‌ای، تیتانیوم و مسی. بند و قفل این ساعت قابل تعویض است و کاربران می‌توانند ساعت هوشمندشان را با سبک و حس خود ست کنند. بدنه این ساعت با ضخامت ۱۰٫۷۹ میلی‌متری آن قدر باریک است که زیر هر آستینی به راحتی می‌نشیند و با رتبه IP67 ، کاربران می‌توانند با آسایش خیال زیر باران قدم بزنند.

LG-WATCH-Style-01-e1486575794835

ساعت‌ هوشمند LG Watch Style نمایشگر مدور دارد و کلید چرخان در کنار آن برای پیمایش آسان و راحت تعبیه شده است. کاربران می‌توانند کلید را با انگشت بچرخانند، پیام‌ها را بخوانند یا منوی برنامه را پیمایش کنند و اعلان‌ها را ببینند. تصویرهای پس‌زمینه صفحه ساعت که قابل سفارشی شدن هستند تا ۸ قابلیت را نمایش می‌دهند تا کاربران بتوانند اطلاعات مهم را در یک نگاه مشاهده کنند.

پلت‌فرم Android Wear 2.0 تجربه پیام‌رسانی در این ساعت‌ هوشمند را بهتر می‌کند. کاربران می‌توانند با دست‌خط خود یا لمس کششی روی صفحه کلید بنویسند و از طریق پاسخی که Smart Reply ارائه می‌دهد و توسط فناوری یادگیری ماشینی گوگل نیرو می‌گیرد به پیام‌هایشان پاسخ دهند.

۱ نظر

میترا فرزان ۱۸ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من چطوری میتوانم در مشهد این ساعت رو تهیه کنم و با چ قیمتی؟

نظر دهید