۱۷ فروردین ۱۳۹۶

جشنواره “هدیه نوروزی ال‌جی” فقط تا پایان فروردین ادامه دارد

در نظر داشته باشید به دلیل استقبال چشمگیر از جشنواره نوروزی فرصت استفاده از این جشنواره “فقط تا پایان فروردین ماه” ادامه خواهد یافت.

اگر به دلیل دید و بازدیدهای عید و گشت‌و‌گذار در تعطیلات، هنوز زمانی برای خرید پیدا نکرده‌اید می‌توانید از این فرصت محدود باقیمانده جشنواره نوروزی ال‌جی استفاده کنید و روزهای پایانی فروردین زیبا را با آرامش خاطر بیشتر به خرید محصولات جدید از فروشگاه‌های گلدیران بپردازید.

در جشنواره نوروزی امسال برای خریداران محصولات ال‌جی دو تخفیف در نظر گرفته شده است. تخفیف حداقلی پس از نصب محصول توسط شرکت مشتریان، برای خریدار منظور می‌گردد و تخفیف حداکثری مختص خوش اقبال‌ترین مشتریان خواهد بود که طی یک قرعه‌کشی، به برندگان اختصاص می‌یابد. همچنین تمام برنده‌های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وب‌سایت گلدیران و روزنامه‌های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد.

۴ نظر

abolfazl ramezani ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

ضمن تشکر فرصت مناسب خرید گوشی ال جی کا ۱۰

rahele asghari ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام و خسته نباشید، من قصد خرید ماشین ظرفشویی سفید مدل ۶۵ را دارم اما متاسفانه در هیچکدام از نمایندگی های شهر رشت موجود نمی باشد، تمایل دارم در مدت جشنواره خریدم را انجام دهم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

ملكي ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من ١٠ روز پیش یه یخچال ساید و یه ماشین لباسشویی ١٢ کیلویی ال جی خریداری کردم فروشنده به ما گفت به خرید های بالآی ١٢ ملیون ، سه درصد تخفیف تعلق میگیره که میتونن باهاش بازم خرید کنن
اما هیچ حرفی از این سه در صد در سایت نیست و متاسفانه دروغ گفتن

احمد ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

والا من کم کم داشتم به سمت برند ال جی متمایل میشدم اما …. .
از جشنواره گوشی های تاریخ ۲۳-۲۶ اسفند خرید کردم و بعد برای گرفتن جایزه به نمایدگی مشخص شده در قم رفتم که مشخصات من شماره تماسم و نام کالا و حتی برچسب کد کالا رو گرفت و نوشت و گفت چون جایزه هامون تموم شده بعد از عید تماس میگیریم مراجعه کنید برای تحویل دادن جایزه و همچنان من منتظر تماس هستم. این جملات رو طی مدت ثبت نام من به ۵ نفر دیگه هم گفت و لیستی بلند بالا از مراجعه کنندگان داشت.
با این اتفاق من که نسبت به ال جی و خدماتش و جشنواره هاش بدبین شدم.

نظر دهید