۱۴ شهریور ۱۳۹۶

ال‌جی V30 با دستیار گوگل و تشخیص صدا

دستیار گوگل (Google Assistant) در ال‌جی V30 قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که تنها مختص خود این گوشی است.

با گفتن جمله « Ok Google, take a romantic ‘Cine Video» به معنی «اوکی گوگل، یک فیلم رومانتیک با حالت Cine Video بگیر» به صورت خودکار Cine Video روی حالت Romantic (رومانتیک) فعال می‌شود. با گفتن جمله « Ok Google, take a wide angle selfie» به معنی «اوکی گوگل، یک سلفی زاویه گسترده بگیر» به صورت خودکار برنامه دوربین با تنظیمات دوربین جلو در حالت زاویه گسترده باز می‌شود.

دستیار گوگل در ال‌جی V30 از پردازش پیشرفته سیگنال برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد تا از فرمان صوتی «اوکی گوگل» حتی در زمانی که موسیقی با صدای بلند در حالت پخش است استفاده کنند. علاوه بر این، در زمان استفاده از ال‌جی V30 و Google Home، می‌توانید لوازم خانگی ال‌جی نظیر ماشین لباسشویی، خشکشویی، یخچال، تصفیه هوا، فر، تهویه مطبوع و جاروی روباتیک که سازگار با دستیار گوگل هستند را انتخاب کنید. کاربران با گفتن جمله « Ok Google, talk to LG to wash my clothes.» به معنی «اوکی گوگل، به ال‌جی بگو لباس‌های من را بشوید» می‌توانند به صورت خودکار ماشین لباسشویی ال‌جی را فعال کنند تا لباس‌ها را بشوید.

36762278296_c1800b9f5a_o (1)

راحتی نمایشگر دوم که ابتدا در تلفن‌های هوشمند قبلی سری V معرفی شد به شکلی کاملاً جدید تحول پیدا کرده و در قالب نمایشگر همیشه روشن و نوار شناور ارائه شده است. وقتی نمایشگر خاموش است، قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن به منزله افزونه‌ای برای نمایشگر دوم خواهد بود و میانبرهایی برای دسترسی به ابزار سریع و پخش‌کننده موسیقی بدون روشن کردن صفحه‌نمایش ارائه می‌دهد. این نوار شناور نیمه‌شفاف و اختیاری را می‌توان تا 4 برنامه کاربری سفارشی کرد و با لمس کششی روی هر جایی از نمایشگر روشن (یا خاموش) کرد تا کاربر به برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌شوند راحت‌تر دسترسی داشته باشد.

170831_V30_Infographics_05_98e86efe

امنیت با ال‌جی V30 اکنون با 4 گزینه مختلف خیلی پیشرفته‌تر از قبل شده است. ال‌جی V30 با قابلیت تشخیص چهره، می‌تواند با استفاده از دوربین جلو و بدون فشار دادن هیچ کلیدی حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر قفل گوشی را فوراً باز کند. قابلیت تشخیص صدا نیز با ترکیبی از صدای کاربر و کلمات کلیدی تعریف‌شده توسط کاربر (بین 3 تا 5 هجا) قفل ال‌جی V30 را باز می‌کند. حسگر قابل اطمینان اثر انگشت در پشت گوشی امنیت سریع و دقیقی را میسر می‌کند و قابلیت Knock Code نیز با الگوی ضربه روی صفحه قفل V30 را می‌گشاید.

۱ نظر

ناشناس ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

سلام ممنونم مطلب بسیار عالی بود

نظر دهید