۲۸ شهریور ۱۳۹۶

رونمایی ال‌جی از بزرگترین LED شهری با رزولوشن بالا در چارسو

ال‌جی از بزرگترین LED شهری رزولوشن بالا همزمان با بازگشایی فروشگاه چارسو رونمایی کرد.

هم زمان با افتتاح مجدد فروشگاه چارسو بعد از بازسازی بخش‌هایی از آن، این فروشگاه با همکاری شرکت ال‌جی از بزرگترین LED شهری رزولوشن بالا (Dot pitch 6) در ایران نیز رونمایی کرد. ال‌جی با قرار دادن این پنل پیشرفته روی مرکز خرید چارسو جلوه‌ای متفاوت به آن بخشید. این پنل‌های دیجیتالی بهترین و بیشترین دقت رنگ را بین دیگر پنل‌های تبلیغاتی دارند و می‌توانند نظر هر رهگذری را به خود جلب کنند. از طرفی با توجه به اندازه، کیفیت تصویر آنها افت نکرده و کیفیت خارق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

photo_2017-09-18_17-17-20

همچنین ال‌جی در مراسمی باشکوه در مرکز خرید چارسوی تهران از محصولات فوق‌پیشرفته و منحصربه‌فرد LG SIGNATURE در ایران نیز رونمایی کرد. فروشگاه چارسو در کل خاورمیانه منحصر به فرد است؛ زیرا تنها فروشگاهی است که مشخصاً تمامی محصولات در رده‌های مختلف محصولات شرکت ال‌جی را تأمین می‌کند. همچنین، در بخش تلفن همراه این فروشگاه، درصورت نیاز کلیه مشکلات نرم‌افزاری دستگاه‌های گوشی تلفن همراه مرتفع می‌گردد. به علاوه، این فروشگاه با امکانات و شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.

photo_2017-09-17_22-27-26

فروشگاه چارسو، برندشاپ متفاوت ال‌جی، توانسته تحسین‌های زیادی را برانگیزد و رکوردهای مختلفی را رقم بزند. تعداد بیش از 13000 مشتری در یک سال، کسب جایزه اول جشنواره Inofest، بدست آوردن عنوان گلوبال نامبر وان (بیشترین فروش خارج از کره جنوبی)، فروش بیشترین گوشی همراه هوشمند در دنیا (به جز کره) تنها بخشی از افتخارات این فروشگاه بوده است.

photo_2017-09-17_21-37-10

این فروشگاه تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان خواهد آورد. در چارسو می‌توانید به راحتی و در آرامش از محصولات دیدن کنید و بدون اینکه خرید کنید خارج شوید، یا حتی می‌توانید کد و سایر اطلاعات محصول را دریافت کرده و محصول مورد نظرتان را از سایر فروشگاه‌های گلدیران تهیه کنید. در چارسو انگار تمام محصولات ال‌جی را برای داشتن تجربه‌ای دلچسب به خانه برده‌اید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید