۰۲ آبان ۱۳۹۶

گزارش روز سوم از سفر تحقیقاتی پنجمین گروه بچه‌های LG Challenger به اسپانیا

تیم دختران سبز در گروه دانشگاه علم و صنعت، پنجمین و اخرین گروه از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا راهی شدند. گزارش سومین روز از سفر تحقیقاتی آنها را در ادامه بخوانید.

گروه ال جی چلنجر در طی سفر تحقیقاتی خودش در روز سوم از یک ازمایشگاه فوق العاده پیشرفته و مجهز بازدید کرد. این ازمایشگاه مخصوص تست برای راه اهن بود که ابعاد استاندارد ٢١ *۵*۴ متر داشت. سه مزیت این ازمایشگاه تست در ابعاد ١:١ و شرایط ازمایشگاهی و اعمال گذر زمان در محاسبات است.

اقای استایر توضیحات کامل درباره نحوه کار و پروژه هایی که انجام شده به خصوص در زمینه تایرهای بازیافتی به گروه دختران سبز ارائه نموده و ایشان را از اخرین مطالعات و یافته های علمی خود آگاه کردند.

1

این گروه با بازدید از این ازمایشگاه متوجه اخرین تکنولوژی های روز دنیا برای تست خط و همچنین مواد مختلف برای استفاده در بخش های مختلف شدند.

تیم سبز در انتها از یک ازمایشگاه دیگر هم بازدید کرد که در این ازمایشگاه به طور خاص بالاست ها در شرایط مختلف تحت ارزیابی قرار میگرفتند. گروه دختران سبز در این بازدید متوجه شدند بار از سرعت مهم تر است. در واقع بالاست در بار بالا بیشتر تحت خطر است تا سرعت بالا.

2

سپس، این گروه پس از دریافت مستندات و فایل ارائه این کمپانی به هتل خود بازگشتند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید