۰۶ آبان ۱۳۹۶

گزارش هشتمین روز از سفر تحقیقاتی تیم چهارم از بچه‌های LG Challenger به فنلاند

گروه Team 1، از برگزیدگان ال‌جی چلنجر، هشتمین روز از سفر تحقیقاتی خود را با موضوع کام‌جویی در آموزش به مقصد فنلاند آغاز کردند.

گروه امروز، دومین و آخرین روز خود را در پرجمعیت ترین شهر شمالی جهان، rovaniemi گذراند. درحالیکه شانس بسیار کمی برای دیدن شفق قطبی دارد.

امروز به جمع بندی بخش دیگری از اطلاعات بدست آمده از سفر به tampere گذشت. اطلاعاتی و دانشی که بیش از توقع، برای آنها حیرت انگیز بود.

هرچند می توان ادعا کرد که این سفر تا امروز، برای گروه تیم 1 دستاوردهای بزرگتری از صرف بررسی نظام آمورشی کشور فنلاند به همراه داشته است.

آشنایی با تفکر سیستماتیک فنلاندی، تعهد، پشتکار، کار گروهی، کسب شناخت دقیق از توانمندی ها و سپس برنامه ریزی دقیق برای آینده، چیزهای دیگری بود که تا این لحظه از این سفر آموختند.

مجموع حقایقی که از فنلاند، کشوری که بزرگترین صادراتش چوب است، یکی از قوی ترین اقتصادهای اروپا، بهترین نظام آموزشی جهان، یکی از شادترین سرزمینها و یکی از دموکراتیک ترین کشورهای جهان را ساخته است.

شاید پس از پایان این سفر، علاوه بر بحث نظام آموزشی، بتوانیم اقدامی دیگر نیز با الهام از این کشور انجام داد. اقدامی که شاید بتوان نام آن را how to promote your country online گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید