۱۴ آبان ۱۳۹۶

گوشی‌های موبایل ال‌جی را با گارانتی طلایی 2 ساله بخرید

با انتخاب گوشی های ال جی با کارت گارانتی طلایی دو ساله با اطمینان خرید کنید!

احمد معتمدی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت اصلاحات در سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ به تشریح مزایای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در ایران پرداخته است.

طرح رجیستری موبایل از روز جمعه ۲۸ مهرماه رسما با مانیتورینگ شبکه آغاز شد. معتمدی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اجرای این طرح می‌گوید رجیستری پیش از این در کشورهای توسعه یافته اجرا شده و مزایای بسیاری برای مردم خواهد داشت. به گفته معتمدی، این طرح از یک سو به نفع مردم است و از سوی دیگر می‌تواند به دولت نیز کمک کند.

اولین مزیت طرح رجیستری این است که دیگر سرقت گوشی های تلفن همراه توجیه اقتصادی ندارد چون با اجرای طرح، همه گوشی های موبایل قابل رهگیری به صورت آنلاین هستند. وی همچنین با اشاره به پیگیری سریع‌تر جرایم تلفنی با اجرای رجیستری گفت این طرح قطعا به سود حاکمیت نیز خواهد بود چون همان طور که تعیین هویت صاحبان تلفن ثابت به راحتی صورت می‌گیرد، از این پس صاحبان گوشی های موبایل هم قابل شناسایی می‌شوند که این امر به پیگیری جرایم قضایی کمک بسیاری خواهد کرد.

ممانعت از ورود گوشی های تلفن همراه قاچاق به کشور از دیگر مزایای اجرای طرح رجیستری است. ورود کالاهای قاچاق موجب عدم سود بردن دولت از درآمدهای گمرکی و مالیاتی می‌شود که به تبع آن، اثرات بسیار منفی را در پی خواهد داشت.

با توجه به اعلام گمرک جمهوری اسلامی، استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن‌همراه جهت تشخیص گوشی‌های قاچاق از غیر قاچاق تنها از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۷ یا لینک مخصوص استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه وارداتی که در سایت رسمی گمرک ایران به نشانی www.irica.ir قرار داده شده، امکان‌پذیر است.

نحوه استعلام به این صورت است که کد شماره شناسه ۱۵ رقمی گوشی تلفن‌همراه به شماره پیامک یا لینک مخصوص استعلام ارسال می شود. سپس پیامکی که در رابطه با ثبت یا عدم ثبت شناسه استعلام شده، از پنجره واحد تجاری گمرک ارسال می‌شود.

۵ نظر

Amin ۱۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

قرار بود گوشی وی۳۰ اوایل آبان به صورت رسمی توسط ال‌جی ایران ارائه بشه، الان نیمه آبانه چرا پس نمیاد؟؟

رضا ۱۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
واقعا چرا نمیاد این وی ۳۰
چهار ماه گوشی ندارم منتظرم بیاد بخرم
چرا انقدر طولش دادید
زنگ زدم میگن ۲۴ ابان میاد
ولی خدایش خیلی دیر دارید وارد میکنید

هادی ۱۵ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

lg v30 پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

سیدمحمد سیدحسینی ۱۷ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
متاسفانه قرار بود این گوشی اوایل آبان ماه وارد بازار شود و نشد.
امیدوارم وافعا ۲۴ آبان بیاید.
و امیدوارم قیمت آن دستخوش تغییر نشود

ابوالفضل ۷ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

سلام اگه واقعا این گوشی رونمیتونیدواردایران بکنیدلطفا این لطف رودرحق همه بکنیدبگیدکه بیشترازاین ملت سرکارنمونن برن سراغ برنددیگه ازتون عاجزانه خواهش میکنم که صادقانه بگید

نظر دهید