۰۱ خرداد ۱۳۹۷

معرفی هفت ویژگی منحصربه‌فرد ال‌جی G7 ThinQ توسط گروه محبوب K-POP BTS

گروه محبوب K-POP BTS بالاخره هفت ویژگی منحصر به فرد پرچمدار جدید الجی G7 ThinQ را معرفی می‌کنند.

گروه موسیقی پسرانه K-POP SENSATION BTS در سال ۲۰۱۷ برنده عنوان “برترین هنرمند اجتماعی سال” از جوایز موسیقی بیلبورد شد و یکی از پرطرفدارترین گروه‌های بزرگ موسیقی در کره جنوبی است. این گروه در یک سری از کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی و سریال‌های تلویزیونی برای تبلیغ محصولات موبایل ال‌جی ایفای نقش می‌کنند؛ نقشی که با ال‌جی G7 ThinQ آغاز می‌شود.

همکاری ال‌جی با گروه موسیقی BTS در یک کمپین متنوع بازاریابی انعکاسی از ویژگی‌های شخصیتی رنگارنگ و منحصربه‌فرد هر کدام از اعضای گروه هفت نفره کره‌ای خواهد بود. این کمپین در تلاش است تا استعداد، نگرش‌ها و رابطه با طرفداران گروه را بیشتر جلوه دهد؛ مشخصه‌هایی که ال‌جی امید دارد در محصولات بعدی خود از آغاز همین فصل برای مشتریان به ارمغان آورد.

با ویژگی‌های منحصربه‌فرد اعضای گروه و ال‌جی G7 ThinQ آشنا شوید:

1- نمایشگر فوق روشن  (Super bright display): این گوشی با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری صفحه‌نمایش ال‌جی یعنی نمایشگر Super Bright می‌تواند با میزان نوری با قدرت ۱۰۰۰ نیت و نمایش ۱۰۰ درصد رنگ DCI-P3 به راحتی در زیر نور خورشید دیده شود.

5

2- دوربین هوش مصنوعی (AI CAM): دوربین AI CAM ال‌جی از ۱۹ حالت تصویربرداری مختلف (هشت حالت بیشتر از قبل) برای ثبت هوشمند‌تر و بهینه‌تر لحظه‌ها استفاده می‌کند. در صورتی فیلتر پیشنهاد شده توسط AI CAM متناسب با سلیقه کاربران نباشند، آنها میتوانند با انتخاب یکی از ۳ گزینه دیگر کیفیت عکس های خود را ارتقا دهند.

1

3- دوربین فوق روشن (Super Bright Camera): در گوشی G7 ThinQ ال‌جی عکاسی در نور کم با دوربین Super Bright Camera به سطح جدیدی ارتقا پیدا کرده است، و عکس‌ها چهار برابر روشن‌تر از تصاویری که دوربین‌های معمول ثبت می‌کنند، هستند. الگوریتم هوش مصنوعی با ترکیب سنورهای تصویربرداری و پردازش نرم‌افزاری،تنظیمات دوربین را به طور خودکار هنگام عکسبرداری در نور کم تنظیم می کند.

7
4- دوربین با زاویه فوق گسترده (Super Wide Angle Camera):  گوشی G7 ThinQ ال‌جی با یک دوربین ۸ مگاپیکسل در جلو و دوربین دوگانه در پشت گوشی با دو لنز  ۱۶ مگاپیکسل استاندارد و عریض برای وضوح تصویر بالاتر و ثبت جزئیات بیشتر عرضه شده است. دوربین حرفه‌ای با لنز عریض این گوشی اکنون مناظر را زیباتر ثبت کرده و در گوشه‌های تصویر کمتر شاهد اعوجاج خواهید بود. همچنین سلفی‌ها واضح‌‌تر و نسبت به گوشی‌های قبلی ال‌جی طبیعی‌تر  ثبت خواهند شد.

4
5- بلندگوی قدرتمند بوم باکس (Boombox Speaker): برای اولین بار بلندگوهای Boombox در این گوشی به کار گرفته شده‌اند که فضای داخل گوشی را مانند اتاق طنین صدا کرده و صدای بم گوشی را دو برابر می‌کنند. بلندگوهای Boombox گوشی G7 ThinQ می‌تواند بدون نیاز به بلندگوی خارجی، صدایی با باس قدرتمند تولید کنند. وقتی گوشی G7 ThinQ را روی یک سطح صاف یا جعبه قرار دهید، گوشی از فضای تعبیه شد داخل گوشی برای ایجاد رزونانس به عنوان ووفر استفاده می کند تا قدرت باس صدا حتی بیشتر از قبل ‌شود.

2
6-  سیستم قدرتمند تشخیص صدا از راه دور (Super Far Field Voice Recognition): با قابلیت تشخیص صدا از راه دور (SFFVR) و میکروفون بسیار حساس این گوشی، Google Assistant می‌تواند صدا را تا فاصله ۵ متری تشخیص دهد و دستور بگیرد. در قابلیت SFFVR می تواند دستور صوتی را از دیگر سر و صداهای محیط مجزا کرده و گوشی G7ThinQ ال‌جی را تبدیل به جایگزینی قدرتمند برای بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی کند. به خصوص با توجه به اینکه این گوشی می‌تواند در زمانی که تلویزیون روشن هستند صدای شما را تشخیص دهد.

3
7- کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant Key): کلید دستیار گوگل یا Google Assistant که درست زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است، به کاربران گوشی G7ThinQ ال‌جی دسترسی مستقیم به قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌دهد. با یک‌بار فشار دادن این کلید، Google Assistant اجرا شده و با دوبار فشار دادن،  Google Lens که برای اولین بار در دستگاه موبایل از آن استفاده شده، فعال  میشود. همچنین، کاربران می‌توانند برای حرف زدن با Google Assistant دکمه آن را نگه دارند.

6

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید