۰۷ تیر ۱۳۹۷

استقبال از تبلیغات آنلاین ال‌جی G7 THINQ با ویدئوهای گروه موسیقی BTS

محبوبیت پسرهای خوش‌تیپ گروه BTS روز به روز بیشتر می‌شود و انگار تمامی ندارد.

اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که ویدئوهای این گروه برای تبلیغ ال‌جی G7ThinQ در چهار شبکه اجتماعی بزرگ بیش از 100 میلیون بار در ماه مه و 50 میلیون بار در سه هفته گذشته مشاهده شده است. به عبارت دیگر، در هر ثانیه، 35 طرفدار بر روی ویدئوهای گروه BTS در یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام و توییتر از سراسر جهان کلیک می‌کنند.

ارتش طرفداران گروه موسیقی BTS در گوشه و کنار دنیا با تماشا و اشتراک‌گذاری ویدئوهای ال‌جی G7ThinQ در پلت‌فرم‌های آنلاین عشق و ارادت خود را به این گروه ابراز می‌کنند. هر کدام از این ویدئوها بر روی یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد در این تلفن هوشمند تأکید می‌کنند؛ قابلیت‌هایی نظیر بلندگوی بوم باکس برای ارائه صدای شگفت انگیز بدون وجود بلندگوی جانبی، نمایشگر فوق العاده روشن Super Bright Display با بالاترین میزان روشنایی یکهزار نیت در صفحه نمایش IPS، عکاسی بسیار عالی در نور کم با دوربین فوق العاده روشن Super Bright Camera و دوربین هوش مصنوعی AI CAM که نماهای بهینه‌سازی شده و هوشمندانه‌ای را ثبت می‌کند.

BTS_02

بیلبورد نام گروه BTS را در Social 50 از نظر حضور گسترده و چشمگیر در رسانه‌های اجتماعی در بالاترین رده قرار داد. این گروه اولین گروه موسیقی کره جنوبی است که در صدر جدول بیلبورد قرار گرفته است. سال گذشته، گروه BTS عنوان برترین گروه هنری و اجتماعی (Top Social Artist Award) را از جوایز موسیقی بیلبورد دریافت کرد و اولین گروه در کشور کره جنوبی نام گرفت که چنین جایزه‌ای را کسب نموده است.

در ماه نوامبر، رکورد جهانی گینس اعلام کرد که گروه BTS در نسخه 2018 خود با برخورداری از بیشترین حضور جهانی یک گروه موسیقی در شبکه اجتماعی توییتر و لایک شدن و بازتوییت شدن به تعداد یک میلیارد بار در سرتاسر دنیا جایگاه مهمی را کسب کرده است.

برای مشاهده این ویدئوها می‌توانید به وب سایت آپارات مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید