۱۹ شهریور ۱۳۹۷

تجربه تصویر عریض با زیباترین‌ رنگ‌ها در طراحی چشم‌نواز و بدون حاشیه مانیتور ال‌جی

مانیتور 29 اینچ UltraWide Full HD IPS LED با مدل 29WK600-W برای ارائه بهترین کیفیت از نسبت تصویر 21:9 و فناوری HDR 10 بهره می‌برد.

حاشیه بسیار باریک از سه جهت این صفحه نمایش باعث ایجاد تجربه تماشای نمایشگری تقریبا بدون حاشیه می‌شود که تمرکز کاربر را تنها معطوف به تصاویر زیبا و دقیق می‌کند؛ یک گزینه شکیل برای میز کامپیوتر شما.

01-29WK600_HDR10_D

فناوری HDR 10

برای مشاهده کامل تصاویر مد نظر خلق ‌کنندگان محتوا، این مانیتور از استاندارد HDR 10 و سطوح ویژه رنگ و روشنایی که بیش از قابلیت‌های مانیتورهای معمولی است پشتیبانی می‌کند.

ممکن است محتوای HDR با توجه به تنظیمات سیستم عامل ویندوز 10 به صورت دقیق نمایش داده نشود. لطفا تنظیمات روشن / خاموش HDR  ویندوز را بررسی کنید. تنظیمات HDR ویندوز به صورت پیش‌فرض روی «روشن» است و باید در زمانی که محتوای HDR مشاهده نمی‌کنید روی «خاموش» قرار داده شود. تصاویر شبیه‌سازی شده است.

02-29WK600_HDREffect_D

فناوری HDR Effect

فناوری HDR Effect با استفاده از الگوریتم کمک می‌کند محتوایی که HDR نیستند به ویدئوهای با کیفیت همانند HDR تبدیل شود.

03-29WK600_sRGB-IPSDisplay_D

فضای رنگ 99 درصد sRGB

فضای رنگ استاندارد sRGB برای تولید رنگ‌های ایده‌آل است. به همین دلیل، مانیتور LG با بیش از %99 پوشش طیف sRGB یک راه‌ حل حرفه‌ای برای عکاسان، طراحان گرافیک و افرادی است که به دنبال رنگ‌های بسیار دقیق هستند.*

* تغییر حالت رنگ بین Adobe RGB و sRGB در منوی «Color mode» قابل دسترسی است.

5-29WK600_UltraWide_D

نمایشگر UltraWide با نسبت صفحه 21:9

نسبت صفحه UltraWide 21:9 باعث می‌شود کاربر بیشتر از همیشه غرق در فیلم‌ها و بازی‌ها شود. می‌خواهید بعضی از کارهایتان را هم انجام دهید؟ یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز UltraWide نمایش چند سند به طور همزمان است تا از کار کردن نوبتی روی آنها بی‌نیاز شوید.

06_29WK600_2017_FREESYNC_D

فناوری FreeSync شرکت  AMD

گیمرها با فناوری FreeSync می‌توانند از حرکات روان و پیوسته در طول بازی‌های سنگین و سریع خود لذت ببرند. با  FreeSync، بریدگی تصویر یا لگ معنا ندارد.

* فناوری FreeSync تنها در زمان اتصال با DisplayPort و یا HDMI در دسترس است.

07-29WK600_GameMode_D

قابلیت‌های پیشرفته بازی: Black Stabilizer  و Dynamic Action Sync

قابلیت‌های بازی فوق‌العاده برای گیمرهای حرفه‌ای. تنظیمات نمایشگر را به منظور فعال کردن تثبیت‌کننده رنگ مشکی بهینه‌سازی کنید تا جزئیات بی‌نظیری در صحنه‌های تاریک نمایش داده شود و در عین حال، همگام‌سازی اکشن پویا بازی روان و ثابتی را تضمین کند.

08-29WK600_Easy-User-Interface-with-OnScreen-Control_D_v1

کنترل از روی صفحه نمایش

کنترل از روی صفحه نمایش تنظیمات ضروری نمایشگر را در یک پنجره مناسب قرار می‌دهد تا به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید. میزان صدا، روشنایی، تنظیمات قبلی حالت تصویر، کنترل دوگانه و بسیاری دیگر را می‌توانید بدون دکمه‌های روی مانیتور، تنها با چند کلیک موس تنظیم کنید.

فعال‌سازی کنترل از روی صفحه نمایش نیازمند دانلود نرم‌افزار است. برای اطلاع از جزئیات دانلود، به وب سایت www.lg.com/ir/support مراجعه نمایید.

09-29WK600_Design_D

طراحی شیک

زیبایی طراحی شیک مانیتورهای ممتاز ال‌جی با پایه هلالی شکل آن تکمیل می‌شود. خمیدگی ملایم پایه مانیتور باعث ثابت نگه داشتن آن شده و عملکردی اطمینان ‌بخش و ظرافتی مثال‌زدنی را با هم عرضه می‌کند

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید