۳۰ مهر ۱۳۹۷

ال‌جی +G6؛ صندوقچه‌ای بزرگ از خاطرات با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

گوشی جدید ال‌جی +G6 از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همراه آن هدفون‌های پیشرفته B&O PLAY برای استفاده تمام و کمال از مبدل صدای  DAC  چهار هسته‌ای ۳۲ بیت های-فای عرضه‌شده است.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه‌شده و علاوه بر تمام قابلیت‌های گوشی G6 در بعضی کشورها ویژگی شارژ بی‌سیم هم دارد.

صفحه نمایش FullVision بزرگ و شگفت‌انگیز ال‌جی +G6 که آن را G6 Plus هم می‌خوانند فضای بیشتری را برای پیام‌رسانی، وب‌گردی و دید وسیع‌تر هنگام انجام بازی را فراهم می‌کند. نسبت تصویر ۱۸:۹ و وضوح QHD Plus نیز برترین کیفیت تصویر را برای یک تجربه بصری جذاب عرضه می‌نماید.

دوربین اصلی ال‌جی +G6 با لنز دوگانه ۱۳ مگاپیکسل همیشه کامل‌ترین عکس را ثبت می‌کند. همه مناظر شگفت‌انگیز زندگی را با دوربین‌های اصلی با لنز دوگانه و ۱۳ مگاپیکسل ال‌جی +G6 ثبت کنید.

05_G6+_Square-camera-mode-desk

ال‌جی +G6 مجهز به حالت عکس‌برداری مربعی است: عکس مربع بگیرید و به اشتراک بگذارید. با به کار بردن یکی از چهار حالت مختلف حالت عکس‌برداری مربعی٬ از عکس‌ها و فیلم‌ها لذت بیشتری ببرید.

تلفن هوشمند ال‌جی +G6 خود را بردارید تا با تشخیص چهره شما روشن شود. ویژگی تشخیص چهره بهبود یافته، قفل تلفن شما را بدون وارد کردن رمز، رسم الگو، لغزاندن انگشت و یا اثر انگشت، آسان‌تر و سریع‌تر از قبل باز می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید