۰۱ آبان ۱۳۹۷

تجربه سینمایی برتر در تلویزیون LG SIGNATURE OLED G7 ​

تلویزیون ۶۵ اینچ LG SIGNATURE OLED G7 مدل OLED65G7T با کیفیت ۴K HDR فقط از یک لایه شیشه‌ای که روی پنل OLED قرار گرفته ساخته شده است.

باریکی منحصربه‌فرد تلویزیون LG SIGNATURE OLED با کیفیت تصویر بی‌نظیری همراه است. لذت تماشای این شاهکار هنری با وجود طراحی و عملکرد فوق‌العاده آن چند برابر می‌شود.

ترکیبی زیبا از طراحی بی‌نقص و صدای غنی‌تر

ساندباری با کیفیت بالا در پایه تلویزیون شما تعبیه شده است که صدایی با خروجی قدرتمند را از جلو پخش می‌کند. بدون نیاز به اجزای اضافی، از صدای باور نکردنی لذت ببرید.

02_G7_A_SoundbarSpeaker_D

کیفیت تصویری بی‌نظیر که دنیا در انتظار آن بوده است

رنگ‌های تمام عیار فقط روی «مشکی مطلق» نمود پیدا می‌کنند. کیفیت تصویر بی‌نظیری که پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل در تلویزیون OLED می‌سازند را تجربه کنید.

03_G7_A_PerfectColoronPerfectBlack(main)_D

تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری G7 با قابلیت‌هایی نظیر Dolby  Vision  و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به‌شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید.

03_B7_B_Dolby_vision_atmos_130717_D

Active HDR ؛ بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید. امکان سازگاری با قابلیت پخش HDR با توجه به فرمت فایل و کشور ممکن است متفاوت باشد.

05_G7_A_ActiveHDRwithDolbyVision(main)_D

Dolby Atmos Sound؛ صدای سینمایی در خانه

فناوری Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.

06_G7_A_DolbyAtmos(main)_D

پلت‌فرمwebOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.

OLED_C7_A_webOS3.5_video-thumbnail-11072017-Desk

پلت‌فرمwebOS 3.5  ال‌جی؛ امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.

07_B7_B_UL_Certify_130717_D

راه دسترسی آسان و سریع به محتوای ۴K HDR  در  Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون ۴K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.

OLED-W7_Netflix-12072017-Desktop

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید