۲۰ آبان ۱۳۹۷

همه چیز درباره‌ی ال‌جی V40 ThinQ و پنج دوربین شگفت‌انگیزش

قسمت دوم: کادربندی خودکار با هوش مصنوعی

روز گذشته، در اولین بخش از آموزش‌های چندقسمتی وبلاگ ال‌جی به معرفی نمای پنج‌گانه و نمای سه‌گانه در ال‌جی V40 ThinQ پرداختیم. در این قسمت، می‌خواهیم قابلیت کادربندی خودکار در دوربین هوش مصنوعی ال‌جی (LG AI CAM) را به شما آموزش دهیم.

کادربندی را فراموش کنید. دوربین هوش مصنوعی ال‌جی (LG AI CAM) به صورت خودکار تمام تنظیمات کادربندی را برای بهتر شدن پرتره شما انجام می‌دهد.

ال‌جی V40 ThinQ به کاربران امکان می‌دهد با کمک امکانات کادربندی جدیدی که با هوش مصنوعی ایجاد می‌شود تصاویر پرتره ماهرانه‌ای ثبت کنند. برای بهره‌مندی از این قابلیت، لازم نیست شما عملیات خاصی انجام دهید. فقط کافیست دوربین مجهز به هوش مصنوعی سوژه انسانی در کادر را تشخیص دهد. قابلیت کادربندی در تصاویر گروهی نیز به همین خوبی عمل کرده و نمای شما را بر طبق تعداد نفرات حاضر در تصویر و ژستی که گرفته‌اند کادربندی می‌کند. تصاویر اصلی و تصاویری که با هوش مصنوعی کادربندی می‌شوند هر دو در گالری ذخیره خواهند شد تا کاربران بتوانند هر کدام را که دلشان خواست و از نظرشان بهتر بود را نگه دارند.

V40-ThinQ-Camera-Image-03

راهنمای فعال‌سازی

کادربندی هوش مصنوعی از طریق برنامه کاربردی دوربین در ال‌جی V40 ThinQ در دسترس است. روی گزینه AI Camera کلیک کنید و کلید شاتر را برای ثبت تصویر بزنید. حالا که عکس گرفته‌اید، به گالری بروید و بعد از آن وارد گزینه AI Composition شوید تا تصاویری که ذخیره شده‌اند را مشاهده کنید. به همین راحتی!

با ما همراه باشید تا در مطالب بعدی با امکانات دیگر دوربین ال‌جی V40 ThinQ آشنا شوید. فراموش نکنید که پس از معرفی دوربین، به سراغ  صدا و طراحی ال‌جی V40 ThinQ خواهیم رفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید