۲۲ خرداد ۱۳۹۸

ال‌جی اولین مانیتور یک‌ میلی‌ثانیه‌ای IPS در دنیا را مخصوص بازی معرفی می‌کند

جدیدترین مانیتور UltraGear ال‌جی با فناوری Nano IPS و NVIDIA G-SYNC سرعت پاسخدهی فوق سریع برای بازی‌های جدی دارد.

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه E3 امسال از مانیتور بازی جدید UltraGearTM Nano IPS NVIDIA G-SYNC خود پرده برداری می‌کند. این مانیتور اولین مانیتور دنیاست که نمایشگر IPS یکی میلی‌ثانیه‌‌ای دارد. مانیتور UltraGear  رویای یک گیمر را با واقعیت پیوند خواهد داد. فناوری Nano IPS در این مانیتور به بازتولید رنگ‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیز، زمان سریع پاسخگویی و نرخ بازسازی یا ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز که با اورکلاک تا ۱۷۵ هرتز هم می‌رسد کمک خواهد کرد. مانیتور ال‌جی با سرعت خیره‌کننده و کیفیت تصویر عالی یک بسته کامل و عالی برای آنهایی است که می‌خواهند از غوطه‌ور کننده‌ترین تجربه بازی لذت ببرند.

UltraGear-Nano-IPS-G-SYNC-Gaming-Monitor

 مانیتورهای UltraGear Nano IPS در دو سایز ۳۸ اینچ ( مدل 38GL950G) و ۲۷ اینچ (مدل 27GL850) از ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز، وضوح بالا (مدل 38GL950G با 3840x 1600 پیکسل، مدل 27GL850 با 2560x 1440 پیکسل) و گاموت رنگ وسیع (۹۸ درصد DCI-P3) برای ارائه تصاویر شفاف و زنده با جزییات زیاد و بدون پرش برخوردار است. مانیتور بزرگ‌تر برای افزایش حس غوطه‌ور شدن گیمر در بازی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹، نمایشگر منحنی، طراحی بدون حاشیه، نور پیرامون Sphere Lighting 2.0 و لامپ‌های RGB در پشت مانیتور بهره می‌برد که نور پیرامون را در زمان بازی بیشتر می‌کند تا با تغییر رنگ نور با اکشن‌های روی نمایشگر هماهنگ باشد.

مانیتور ۲۷ اینچ UltraGearTM ال‌جی با NVIDIA G-SYNC سازگاری دارد و از HDR10 پشتیبانی می‌کند در حالی که مانیتور بزرگتر ۳۸ اینچ هم از پردازنده NVIDIA G-SYNC و هم VESA DisplayHDR™ 400 پشتیبانی کرده و بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز ۳۰۰ آزمون عملکرد و کیفیت تصویر توسط NVIDIA تأیید شده است تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهد. این دو مانیتور حرکات روان را بدون پرش و کندی ایجاد می‌کنند و از تنظیمات Dynamic Action Sync، تثبیت رنگ مشکی (Black Stabilizer) و Crosshair که مخصوص گیمرها طراحی شده است برای نهایت دقت مخصوصا در بازی‌های اکشن و تیراندازی اول شخص بهره می‌برد.

UltraGear-Nano-IPS-G-SYNC-Gaming-Monitor_2

مانیتورهای UltraGear Nano IPS ال‌جی ماه آینده عرضه خواهند شد. مدل 27GL850 از اولین روز ماه جولای در امریکا پیش‌فروش می‌شود و در سه ماهه سوم در بازارهای اصلی اروپا در دسترس خواهد بود.

هر دو مدل از مانیتورهای جدید ال‌جی طی مراسمی خصوصی در غرفه NVIDIA در نمایشگاه E3 به نمایش گذاشته خواهند شد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه سالانه بازی است که در مرکز همایش لس‌آنجلس از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برگزار می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید