۱۳ خرداد ۱۳۹۸

آغاز فروش جهانی اولین تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی

تلویزیون ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی که بسیار مورد تحسین قرار گرفته‌ است با ارائه تجربه تماشای خیره‌کننده و بی‌مانندی که فناوری پیشگام در صنعت OLED ال‌جی میسر می‌کند وارد بازار می‌شوند.

ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد پیش‌فروش اولین تلویزیون ‌‌OLED 8K با مدل 88Z9 از همین هفته در کره جنوبی شروع می‌شود و در سه ماهه سوم امسال به بازارهای اصلی امریکای شمالی و اروپا می‌رسد.

تلویزیون OLED 8K ال‌جی بزرگترین تلویزیون OLED ال‌جی است که تا کنون معرفی شده و ابتکاری است که تنها توسط این فناوری نمایشگر بی‌رقیب محقق شده است. مدل جدید و حیرت‌انگیز تلویزیون OLED برتری این فناوری را نسبت به نمایشگرهای LED مرسوم نمایش می‌دهد و تجربه مشاهده‌ای را میسر می‌کند که همتایی ندارد. این تلویزیون از پنل پیشرفته‌ای بهره می‌برد که بیش از ۳۳ میلیون پیسکل خودنورده دارد تا کیفیت تصویر بی‌مانند و مثال‌زدنی تلویزیون OLED را ارائه دهد و طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تصاویر ممکن را در زاویه دید عریض، کنتراست بی‌نهایت و مشکی واقعی به رخ بکشد. تصاویر در تلویزیون ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود وضوح 8K Ultra HD با ۴۳۲۰×۷۶۸۰ پیکسل بسیار شفاف هستند و وضوح آن ۱۶ برابر تعداد پیکسل‌های تلویزیون full HD و ۴ برابر یک تلویزیون UHD است.

LG-8K-OLED-TV-004

تلویزیون‌های جدید ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) بهترین کیفیت تصویر و صدا و همین طور واضح‌ترین تصویر 8K  را به نمایش می‌گذارند. این مدل‌های جدید با دومین نسل از پردازنده هوشمند α (Alpha) 9 Gen 2 یا آلفا ۹ نسل دو و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرند و سطح بالاتری از تجربه کیفیت بالای صدا و تصویر هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورند. تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی به لطف وجود این الگوریتم‌های جدید با تحلیل محتوای اصلی بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه کرده و علاوه بر آن با تشخیص شرایط محیط می‌توانند محتوا را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

LG-8K-OLED-TV-002

گنجاندن پردازنده  α۹ Gen 2 در این تلویزیون‌ ‌OLED‌ ال‌جی منجر به افزایش کیفیت صدا و تصویر با کمک الگوریتم یادگیری عمیق می‌شود؛ الگوریتمی که از پایگاه اطلاعاتی وسیعی شامل بیش از یک میلیون داده بصری ساخته شده است. بنابراین، کیفیت محتوای اصلی شناخته شده و بهترین شیوه ارتقای آن برای ارائه بهترین خروجی بصری تشخیص داده می‌شود.

تلویزیون 88Z9 ال‌جی غوطه‌ور شدن بیننده را در صدای شگفت‌انگیز خود افزایش می‌دهد. کیفیت صدا توسط الگوریتمی بهبود داده می‌شود که می‌تواند صدای دوکاناله را ارتقا دهد و به صدای فراگیر ۵.۱ کانال مجازی برساند. فناوری یادگیری عمیق به طرز چشمگیری خروجی صدا را با تحلیل منبع صدا بهبود می‌بخشد تا افکت‌های صوتی بهتری را در فیلم‌ها، صدای باس عمیق‌تری در موسیقی و صدای واضح‌تری در رخدادهای ورزشی منتشر کند. کاربران می‌توانند صدا را برای تناسب با شرایط تماشا تنظیم کنند یا بگذارند خود تلویزیون ال‌جی بر اساس محیط پیرامون تنظیمات صدا را انجام دهد.

LG-8K-OLED-TV-003

تلویزیون OLED 8K ال‌جی برای اطمینان از ارائه تجربه HDR چشمگیر با دالبی اتمس (Dolby Atmos) عرضه می‌شود تا صدایی واقعی و باورنکردنی را همراه با محتوایی که هوشمندانه تنظیم شده و سازگار با دالبی ویژن (Dolby Vision) است منتشرکند. این تلویزیون از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند تا بینندگان شانس لذت بردن از محتوای 8K را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه داشته باشند. تلویزیون جدید ال‌جی از حالت ALLM یا automatic low latency mode و همین طور فناوری‌های VRR یا سرعت ریفرش متغیر به همراه کانال بازگشت صدای پیشرفته eARC  برخوردار است.

مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی با بهره‌گیری از پلت‌فرم هوشمند و باز ال‌جی امکان دسترسی به گستره وسیعی از خدمات هوش مصنوعی پرطرفدار در پلت‌فرم‌های دیگر را خواهند داشت که شامل تعبیه شدن آمازون الکسا علاوه بر دستیار گوگل در برخی از بازارها می‌شود. کاربران می‌توانند از راحتی استفاده از قابلیت تشخیص صدا و داشبورد خانگی لمسی و هوشمندی لذت ببرند که با کمک آن می‌توانند بسیاری از لوازم خانگی هوشمند را مستقیما از طریق تلویزیون کنترل کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید