۰۹ تیر ۱۳۹۸

نگذارید گرمای تابستان هلاکتان کند!

غول قدرتمند ال‌جی، کولر گازی Next Titan، با قابلیت خنک کنندگی سریع و قدرت بالای پرتاب باد تحمل داغ‌ترین و شرجی‌ترین هوا را برایتان مطبوع و دلپذیر می‌کند.

گرمای تابستان شاید برای استان‌هایی که جزو  مناطق سردسیر محسوب می‌شوند لذت‌بخش باشد ولی برای مناطق گرمسیر و جنوبی کشور مشکلات و سختی‌های خود را به همراه دارد. در این استان‌ها بسیاری از کولر‌ها و لوازم خنک‌کننده دیگر یا درست کار نمی‌کنند و یا آن‌گونه که باید جوابگوی گرمای بیش‌ازحد نیستند و نمی‌توانند فضای خانه یا محل کار را خنک کنند. این مسائل باعث شده تا شرکت ال‌جی کولرگازی پیشرفته خود را با توجه به این شرایط ساخته و در اختیار شما بگذارد.

Dual-Cool_2016_Feature_03_Fast-Cooling-&-Energy-Saving_D_v

لازم نیست با شنیدن نام کولرگازی از مصرف برق و قبض‌های خیره‌کننده بترسید. این محصول تا ۶۵ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از نشانگر برق مصرفی بر روی نمایشگر دستگاه از میزان انرژی که مصرف می‌کنید باخبر شوید. کمپرسور این محصول ال‌جی در حالی تا دمای ۶۵ درجه سانتی‌گراد  (فقط در ظرفیت ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰) در فضای باز و باز زیر تابش مستقیم نور خورشید عمل می‌کند که محصولات رقیب در دمای بالاتر از ۵۴ درجه از کار کردن می‌ایستند. پس با دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی نگران گرمای ذوب‌کننده بیرون نباشید.

کمپرسور اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. علاوه بر این، ™DUAL Inverter Compressor با فرکانس محدوده عملیات صرفه‌جویی در مصرف انرژی، موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسور معمولی می شود.

در حالی که مدت زمان گارانتی کولرهای گازی برندهای دیگر نهایتا تا ۵ سال می‌رسد، فناوری موتور اینورتر این دستگاه تهویه بخاطر دوام بالا در عین بهره‌وری و کارایی از ۱۰ سال گارانتی کمپرسور برخوردار است.  این یعنی یک دهه هوای خنک و بهداشتی در محیط داخلی خانه بدون هیچ دردسر و نگرانی برای خرابی یا عدم کارایی مناسب.

۱ نظر

حسین ۹ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

متاسفانه فقط کولرهای با ظرفیت پائین ال جی در سایت فروش آنلاین گلدایران با قیمت بالا موجود و نمونه های ارداتی بدون گارانتی ال جی که بعضا تقلبی هم هستند در بازار فراوان است . ضمنا در مورد کولر گازی هم نصب آن در محل های غیر افتاب گیر و یا نصب سایبان سرویس های دوره ای و منظم بخش بیرونی یا همان کمپرسور توسط تکنسین و بخش داخلی یا پنل توسط استفاده کنند و نصب محافظ برق و استفاده از دمای مناسب یا ۲۴ درجه هم در افزایش کاری و هم کاهش هزینه برق تاثیر بسزائی دارد . با توجه به استقبال گسترده یک دهه اخیر و اطمینان کامل مردم به این برد عدم وجود کولر با توان متوسط و بالا با قیمت مناسب و گارانتی اصلی باعث روی آوردن انها به خرید کولر از بازار آزاد و وجود دستگاههای تقلبی علاوه بر تحمیل خسارت به مردم و افزایش مصرف برق در مقابل راندمان پائین در دراز مدت باعث خدشه به اعتبار ال جی می گردد متاسفانه مانند برخی از لوازم منزل تولید تحت امتیاز ال جی هم در ایران نداریم ( همانند ماشین لباسشوئی پاکشوما که در بسیاری از مدلها استفاده از کمپرسور و قطعات ال جی بر روی برچسب محصول مورد تاکید قرار گرفته است )

نظر دهید