۲۶ تیر ۱۳۹۸

یخچال ساید‌بای‌ساید ال‌جی اینستاویو سرما را هدر نمی‌دهد

سیر تکامل درب دولایه Door-in-Door با درب دولایه اینستاویو InstaView Door-in-Door ادامه پیدا کرده است. کافی است دو بار روی شیشه ضربه بزنید تا مواد داخل یخچال را بدون اتلاف سرما مشاهده کنید.

فناوری یخچال‌ها نحوه تکامل جوامع را به صورت تاثیرگذاری تغییر داده‌‌اند. بخاطر اینکه یخچال‌ها به مردم اجازه می‌دهند تا بیشتر از زندگی سنتی فاصله گرفته به زندگی مدرن شهری نزدیک شوند. ولی حتی یخچال‌ها هم محدودیت‌های خاص خود را دارند. گرمای زیاد باعث می‌شود مواد غذایی به خصوص از نوع طبیعی مثل میوه و سبزیجات، حتی با وجود قرار داشتن در یخچال خراب شوند و مواد مغذی آنها از بین برود.

برای بیشترین بهره‌وری ممکن، یخچال‌ها باید نسبت به نوسانات تغییر دما که ممکن است روی دمای داخلی یخچال تاثیر بگذارد، عایق شوند. تغییر دمای داخل یخچال بیشترین تاثیر را روی عمر مواد غذایی می‌گذارد. تاثیری حتی بیشتر از سرمای هوای داخل خود یخچال.

 Global_P-Veyron6-InstaView__Inverter-Linear-Compressor_DD-e1503987116138

بسیاری از مواد غذایی خریداری شده توسط افراد یا به دلیل خراب شدن باعث بیماری و مسمومیت شده و یا قبل از این که بفهمیم، به سطل زباله منتهی می‌شوند. به همین دلیل ذخیره و نگهداری درست مواد غذایی تبدیل به یکی از اولویت‌های آشپزخانه شما می‌شود. امری که شرکت ال‌جی به خوبی توانسته از عهده آن بربیاید. شاید به نظر کاری غیرممکن بیاید ولی ال‌جی به تازگی یخچالی را وارد بازار ایران کرده است که شما می‌توانید با زدن دو ضربه روی درب آن داخل یخچال را کامل ببینید.

این یخچال ساید‌بای‌ساید که اینستاویو InstaView Door-in-Door نام دارد از یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده که به صورت هوشمند با زدن دو ضربه کاملا شفاف شده و شما می‌توانید بدون اتلاف هوای سرد داخل یخچال داخل آن را ببینید.

بوهای یخچال خود را با این سیستم تصفیه هوای منحصر به فرد به حداقل برسانید. بوزدای کربنی به کمک فن، هوا را از فیلتر رد می‌کند و از طریق مسیر Fresh Shower در طول سه قفسه وارد یخچال می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید