۱۲ مهر ۱۳۹۸

پاسخ مسابقه ششم اینستاگرام ال‌ جی و معرفی برنده نهایی​

در مسابقه ششم اینستاگرام ال جی، ال‌جی از فالوئرهاش پرسید هوش مصنوعی AI Picture تلویزیون‌های ال‌جی برای بالا بردن کیفیت تصاویر و ویدیوها از کدوم تراشه استفاده می‌کنه؟

پاسخ صحیح: تراشه آلفا ۹

LG-Alpha-9-Intelligent-Processor-12-1024x576

پردازنده جدید آلفا (α۹) ال‌جی تصاویری  نزدیک به واقعیت و با رنگ‌هایی بسیار غنی تولید کرده و به علاوه ظرافت و عمق بیشتری ایجاد می کندتا تصویر واقعی‌تر شود.

قابلیت‌های نقشه‌برداری رنگ‌ باعث می‌شوند رنگ‌ تصویر بیشتر از همیشه شبیه محتوای اصلی باشد. الگوریتم بهبود یافته تصحیح رنگ با هفت برابر کردن طیف رنگی باعث می‌شود رنگ‌ها بسیار طبیعی‌تر از قبل به نظر برسند. پردازنده آلفا (α۹) ال‌جی برای نرخ بازسازی تصویر بالا (HFR) طراحی شده است و می‌تواند تصاویر روان‌تر و واضح‌تری با نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه به نمایش بگذارد؛ قابلیتی که برای پردازش بهتر تصویر حرکات سریع مثل ورزش و فیلم‌های اکشن بسیار کاربرد دارد. به خاطر این پردازنده جدید، تلویزیون‌های OLED 2018 ال‌جی می‌توانند هر محتوایی را با حداکثر کیفیت به نمایش بگذارند و تجربه بصری جادویی و بی‌نظیری فراهم کنند.

LG-Alpha-9-Intelligent-Processor-22-1024x576

قابلیت نوآورانه اصلی پردازنده آلفا (α۹) سیستم چهار مرحله‌ای کاهش نویز تصویر است که می‌تواند تا دو برابر تکنیک‌های معمول، وضوح تصویر را بیشتر کند. این الگوریتم باعث می‌شود فرآیند کاهش نویز تصویر بسیار بهتر انجام شده و وضوح تصاویری که در شرایط بدی ثبت شده‌اند بسیار بیشتر می‌شود.

برنده خوش‌شانس این مسابقه کاربر عزیز dorin__gol@ بودن که تونستن پاسخ درست رو بدن و جایزه این هفته رو از آن خودشون کنن. ضمن عرض تبریک به برنده عزیزمون، براشون آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید