۲۱ دی ۱۳۹۸

ال‌ جی نوآوری‌های بخش B2B خود را با مایکروسافت شتاب می‌دهد

ال‌ جی به سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی داخل خودرو و سیستم‌های مدیریت ساختمان با کمک سرویس کلاود Microsoft Azure و فناوری‌های هوش مصنوعی قدرت می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس و مایکروسافت با همکاری یکدیگر سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی داخل خودرو، سیستم‌های مدیریت ساختمان و دیگر مشارکت‌های خود در بخش B2B تجاری را توسعه می‌دهند. ال جی در نمایشگاه CES 2020 همکاری خود با Microsoft Azure و سرویس‌های هوش مصنوعی را برای شتاب‌دهی انتقال دیجیتال موتورهای رشد تجارت B2B ال‌جی اعلام کرد.

سال گذشته، ال‌جی همکاری خود را با مایکروسافت برای پیشبرد و رشد بیشتر خودروهای مستقل و بدون راننده و کسب و کار سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی ال جی آغاز کرد. اکنون، ال جی دامنه پروژه‌های جدید خود را فراتر از بخش خودرو گسترش داده و وارد بخش تجاری می‌شود.

ال‌جی تصمیم دارد سیستم‌های مدیریتی خود را پیشرفته کند تا سیستم‌های کنترل انرژی ساختمان (BECON) را برای مدیریت و کنترل کارامدتر سیستم‌های تهویه مطبوع HVAC (گرمایش، هواسازی و تهویه) با استفاده از Azure ایجاد کند. این شرکت ضمن توسعه سیستم BECON در سراسر دنیا و با پشتیبانی از مایکروسافت، نسخه جدیدی از BECON را با اطلاعات Azure و کلاود هایبرید به اضافه سرویس‌های هوش مصنوعی توسعه خواهد داد.

ادغام شدن با Azure راهکارهای سرگرمی و اطلاع‌رسانی درون خودروی ال‌جی را پیشرفته‌تر می‌کند. به همین علت، این مشارکت بر پایه ترکیب قدرتمند پلت‌فرم webOS Auto ال‌جی و پلت‌فرم خودروهای متصل مایکروسافت در نسل جدید وسایل نقلیه متصل ایجاد شده است. ال‌جی برای نسخه جدید webOS Auto تجربه‌های گوناگون و بیشتری از HMI (رابط کاربری ماشین و انسان) را به خصوص در سرگرمی داخل خودرو و فضاهای بهره‌وری کاری ارائه خواهد داد.

سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی ال‌جی از ادغام فناوری‌های دستیار شخصی مجازی ال‌جی با دستیار شخصی مجازی مایکروسافت و همین طور دستیار شخصی خودروسازان بهره می‌برد تا تجربیات برند آنها را بیشتر کرده و خدمات متصل گوناگونی برای کاربر نهایی میسر کند. این پلت‌فرم نرم‌افزاری HMI خلاقانه و نوآورانه برای پیشرفته کردن کسب درآمد سرویس‌های دیجیتال جدید طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید