۱۲ دی ۱۳۹۸

ال جی با یخچال‌های اینستاویو آینده آشپزخانه‌ را در نمایشگاه CES 2020 به نمایش می‌گذارد

فناوری‌های انقلابی یخچال‌های اینستاویوی ال جی در نمایشگاه CES 2020 آینده آشپزخانه‌ها را به شما نشان می‌دهند.

یخچال‌های هوشمند ال جی در سال 2020 با دو فناوری پیشرفته Craft Ice و ThinQ طبخ غذا و تهیه نوشیدنی‌ها را  برای شما آسان‌تر، راحت‌تر و بی‌نهایت سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

ال جی الکترونیکس قرار است در نمایشگاه CES 2020 با دو یخچال جدید و هوشمند InstaView بازدیدکنندگان را شگفت‌زده کند: یکی یخچال InstaView با قابلیت یخ‌ساز Craft Ice و دیگری نسل دوم از یخچال‌های InstaView ThinQ.

یخچال‌های پیشرفته و ممتاز اینستاویو با امکانات بسیار زیاد برای سرگرمی خانگی همراه با تجربه کاربری یکپارچه‌تر به این ابزار اساسی و اولیه آشپزخانه کمک می‌کند تا آسایش و لذت بیشتری را برای اعضای خانه به ارمغان آورد. فناوری اینستاویوی ال‌جی به لطف وجود پنل شیشه‌ای امکان مشاهده درون یخچال را بدون باز کردن درب آن و با دوبار ضربه امکان‌پذیر می‌کند؛ پنلی که به عنوان نمایشگر برای جست‌وجوی دستور غذاهای مختلف و مشاهده فیلم‌های آشپزی نیز عمل می‌کند.

یخی که شادی‌آفرین است

یخچال InstaView مجهز به یخ‌ساز Craft Ice در نمایشگاه CES 2020 جایزه بهترین نوآوری را از آن خود کرده است. این محصول اولین یخچال دنیاست که دوستان و اعضای خانواده شما را واقعا سرگرم می‌کند زیرا مجهز به بخش یخ‌سازی است که قطعات یخ گرد تولید می‌کند؛ قطعات یخ این یخ‌ساز ال‌جی خیلی کندتر از قبل ذوب می‌شوند. یخچال اینستاویو به تازگی در امریکا عرضه شده و قرار است در سال 2020 وارد بازارهای بیشتری در سراسر دنیا می‌شود. قطر این یخ‌ها 5 سانتی‌متر است و نسبت به قطعات مکعبی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ها به مدت طولانی‌تر بسیار عالی هستند.

LG-CraftIce_01

نسخه جدیدی از InstaView ThinQ

در سال 2020، ال‌جی یخچال‌های پیشرفته و برتر خود را با نسل جدید فناوری ThinQ ارتقا می‌دهد. مواد غذایی که داخل یخچال گذاشته می‌شوند یا از یخچال خارج می‌شوند، هم در بخش درب دولایه Door-in-Door و هم کشوهای ریلی داخلی، با کمک فناوری هوش مصنوعی و بصری پیشرفته به صورت لحظه‌ای و در هر جایی که باشید به شما اطلاعات محتویات داخل یخچال را می‌دهد. با این اطلاعات، یخچال اینستاویوی ال‌جی ThinQ می‌تواند پیشنهادات غذایی مفیدی را با توجه به محتویات داخل آن به شما ارائه دهد. فناوری هوشمندتر به صاحبخانه هشدار می‎دهد مواد غذایی موجود در داخل یخچال کم شده و خیلی قبل‌تر از این که به خانه برسد و ببیند که در یخچال تخم مرغ ندارد، به او توصیه می‌کند آیتم مورد نظرش را دوباره سفارش دهد.

پنل شیشه‌ای و فرانما در جلوی یخچال هوشمند اینستاویوی ال جی 2020 فقط به درد دیدن فضای داخل بدون باز کردن درب و جلوگیری از هدررفت هوای سرد نمی‌خورد. این پنل در واقع یک نمایشگر 22 اینچ است که امکان مرور وب و تماشای فیلم‌های آشپزی را با اتصال به وای-فای بدون نیاز به استفاده جداگانه از تلفن هوشمند و تبلت میسر می‌کند.

LG-CraftIce_02

سرویس خدمات مشتری LG Way

هر دو مدل از یخچال اینستاویوی ال جی در نمایشگاه CES از سرویس خدمات مشتری هوشمند Proactive Customer Care برخوردار هستند. مشتریان با پشتیبانی این سرویس شخصی‌سازی شده بیشتر می‌توانند از لوازم خانگی خودشان بهره ببرند و نکات مفیدی را برای استفاده بهینه‌تر و هشدار فعالانه به کاربران در هنگام بروز مشکلات احتمالی فراهم می‌کند. مثلا، این قابلیت عملکرد یخچال را به صورت آنی و فوری کنترل می‌کند و از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ پیام می‌فرستد؛ در واقع، یخچال هوشمند شما تشخیص دهد که آیا دمای یخچال به صورت غیرطبیعی بالا رفته است، نیاز به تعویض فیلتر دارید یا می‌خواهید اطلاعات مهم و حیاتی دیگری برای بهترین شیوه نگهداری از یخچال خود بدانید.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2020 از 7 تا 10 ژانویه می‌توانند با جدیدترین یخچال‌های اینستاویوی ال‌جی در غرفه ال‌جی واقع در مرکز همایش لاس وگاس آشنا شوند.

برای اطلاع از اخبار و محصولات جدید ال‌جی در نمایشاه CES 2020 هشتگ LGCES2020# را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید