۲۵ مرداد ۱۳۹۹

برندگان بزرگ جوایز EISA AWARDS : تلویزیون‌ها و محصولات صوتی پیشگام در صنعت ال جی

تلویزیون OLED ال جی صدرنشین جوایز EISA AWARDS ؛ برای نهمین سال متوالی، تلویزیون OLED ال‌ جی به همراه چندین محصول از محصولات سرگرمی خانگی ال جی شایسته دریافت این جایزه افتخارآمیز شد.

ال‌جی الکترونیکس همچنان به تاریخچه پرسابقه موفقیت خود در کسب جوایز EISA AWARDS ادامه می‌دهد؛ به طوری که امسال چهار محصول از محصولات خلاقانه سرگرمی خانگی‌اش به دلیل عملکرد برتر، طراحی عالی و درخشان و حداکثر قابلیت استفاده مفتخر به دریافت جایزه شدند.

جوایز رقابت امسال توسط انجمن کارشناسی صدا و تصویر (EISA)، که بزرگترین سازمان تحریریه الکترونیک مصرفی به شمار می رود، به تلویزیون OLED ال‌جی مدل OLED65GX (تلویزیون 65 اینچ OLED از سری گالری GX)، تلویزیون نانوسل ال‌جی مدل 75NANO99 (تلویزیون 75 اینچ سری نانو)، ساندبار ال‌جی مدل SN8YG و بلندگوی XBOOM Go مدل PL7 تعلق گرفت.

تلویزیون گالری ال‌جی بهترین تلویزیون OLED پریمیوم EISA در سال 2020 تا 2021 نام گرفت. امسال، نهمین سال متوالی بود که یک تلویزیون OLED ال جی جایزه‌ای را در بخش نمایشگر و تصویر سینمای خانگی به خانه می‌برد. این مدل از تلویزیون ال‌جی نمونه کامل و بی عیب و نقصی از اصلاح پیکسل‌های خودتابش OLED و بهره‌مندی از آنها برای ارائه کیفیت تصویر شاهکار و معرکه در یک تلویزیون فوق باریک است.

LG-OLED-TV_GXGallery02

این تلویزیون 65 اینچ با کیفیت تصویر باورنکردنی که تلویزیون‌های OLED ال‌جی به آن مشهور هستند و فناوری پردازنده تصویر با هوش مصنوعی ال‌جی (AI Picture Pro) می‌تواند محتوای 4K شگفت‌انگیزی را با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و امکانات HDMI پیشرفته نظیر ALLM و eARC (کانال باگشت صدای پیشرفته) و VRR (نرخ تازه سازی متغیر) ارائه می‌دهد. تلویزیون سری گالری ال‌جی با دالبی ویژن و webOS ال‌جی سینمایی‌ترین جلوه‌های بصری و تجربه کاربری ساده و ملموس را برای تماشای فیلم و بازی‌های ویدیویی تضمین می‌کند.

تلویزیون نانوسل (NanoCell) ال‌جی به دلیل برخورداری از وضوح 8K واقعی و بازتولید دقیق رنگ جایزه بهترین تلویزیون 8K  جوایز EISA در سال 2020 و 2021 را به خود اختصاص داد. فناوری نمایگر نانوسل ال جی، فناوری FALD (کاهش نور موضعی با آرایش کامل) و سومین نسل از پردازنده هوش مصنوعی آلفا 9 یا α9 در ترکیب با همدیگر رنگ‌هایی با خلوص استثنایی، کنتراست عالی و عمق را افزون بر زاویه دید وسیع میسر می‌کنند. این تلویزیون به لطف وجود پردازنده هوش مصنوعی قدرتمند ال‌جی و جدیدترین قابلیت‌های ارتباطی HDMI می‌تواند به صورت روان و یکپارچه محتوای 8K را با سرعت 60 فریم در ثانیه پردازش کند.

در بخش صدا نیز، ساندبار یا بلندگوی خطی ال‌جی و همین طور بلندگوی همراه XBOOM Go ال‌جی به ترتیب جایزه بهترین ساندربار EISA در سال 2020 و 2021 و بهترین بلندگوی همراه EISA  در سال 2020 و 2021 را برنده شدند. این بلندگوها با همکاری شرکت بریتانیایی مریدین آئودیو (Meridian Audio)، که در علم صدا خبره است، به دست آمدند. سیستم های صوتی برنده ال‌جی صدای غنی و مرغوبی را برای ارائه تجربه شنیداری واقعا طبیعی و درست تولید می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید