۲۹ مرداد ۱۳۹۹

کار گوگل لنز در تلفن‌ هوشمند ال‌ جی K50S

می دونین کار گوگل لنز تو تلفن‌های هوشمند دقیقا چیه؟

گوگل لنز (Google Lens) با کمک هوش مصنوعی موبایل شما رو به یه کامپیوتر تبدیل می کنه. در واقع شما میتونین برنامه دوربین رو باز کنین تا در مورد هر چی در کادر دوربین می بینین اطلاعات بگیرین.

این قابلیت تو سفرهای داخلی و خارجی که راهنمای تور و گردشگری ندارین خیلی به درد بخوره.

ال‌جی K50S هم یه گوگل لنز تو دوربین خودش داره. 😍 📸

دستیار گوگل را با یک کلیک بیدار کنید. دیگر نیاز نیست بگویید «هی گوگل». فقط کافی است دکمه دستیار گوگل را فشار دهید و نگه دارید و درخواست خود را بگویید. با دو بار کلیک می‌توانید آنچه را که اطرافتان قرار دارد با Google Lens جستجو کنید.

کاربران با گوگل لنز می‌توانند فقط با اشاره دوربین به اطراف اطلاعات بیشتری در مورد سوژه‌ها مانند مناظر طبیعی، گیاهان، حیوانات و کتاب‌ها کسب کنند. هم چنین، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق برنامه دوربین به وب سایت‌ها مراجعه کنند، کارت ویزیت به مخاطبان خود اضافه کرده و رخدادهایی را به تقویم خود بیافزایند.

70832221_549971529143456_6524856653105506339_n

ال‌جی K50S درست مثل تلفن‌های پرچمدار سری G و V از سه دوربین در پنل پشت بهره می‌برد: دوربین ۱۳ مگاپیکسل PDAF، دوربین ۵ مگاپیکسل سوپرواید یا زاویه بسیار گسترده و لنز ۲ مگاپیکسل برای حسگر عمق. حسگر عمق در زمان عکاسی پرتره سوژه و پس‌زمینه را برای ایجاد عمق میدان واقعی‌تر به شیوه‌ای واضح از هم متمایز می‌کند.

ال‌جی K50S از استانداردهای MIL-STD-810G ارتش امریکا برای دوام و استقامت برخوردار است و می‌تواند استفاده زیاد و حتی بی‌ملاحظه روزانه ضمانت کند. علاوه بر این، باتری‌ بهینه‌ای دارد که استفاده طولانی‌تر از محتوای چندرسانه‌ای را بین دفعات شارژ اطمینان می‌دهد. ناگفته نماند که با دستیار مفید گوگل در ال‌جی K50S تنها یک کلید فاصله دارید و با فشار دادن آن می‌توانید از امکانات هوشمندش بهره ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید