۲۹ مهر ۱۳۹۹

همکاری ال‌جی با برند لوکس Molteni&C S.P.A برای پروژه‌های مشترک آینده

ال ‌جی الکترونیکس و Molteni&C S.P.A برای نمایش هنر زندگی لوکس، زیبایی بی‌زمان و فناوری پیشرفته دست همکاری می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس و برند ایتالیایی پریمیوم Molteni&C S.P.A ، طراح مبلمان و لایف استایل، برای به ثمر رساندن انواع پروژه‌های مشترک شامل نمایشگاه‌ها و همایش‌ها از طرف برند LG SIGNATURE با هم توافق کردند. این همکاری با نمایش مهارت برند Molteni&C و پیشگامی برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) در فناوری و طراحی به مشتریان فرصت تجربه آسایش و بهینه‌سازی زندگی لوکس را می‌دهد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K ،پرچمدار تلویزیون‌‎های ال‌جی، در موزه مولتنی در گیوسانو، خارج از میلان در ایتالیا، به نمایش در آمده و حاصل اولین همکاری و گواهی بر دیدگاه و فلسفه مشترک هر دو شرکت است.  تلویزیون دوم LG SIGNATURE OLED 8K اواخر امسال در فروشگاه پرچمدار جدید Molteni&C در پاریس فرانسه همراه با چند محصول ال‌جی سیگنچر دیگر به نمایش در خواهد آمد و سپس در فروشگاه‌های Molteni&C در اروپا و امریکای شمالی عرضه می‌شود.

LG-MOLTENI-MOU-scaled

گروه مولتنی (Molteni Group) توسط آنجلو مولتنی در سال 1934 تاسیس شد و به دلیل ارائه مبلمان و لوازم منزل لوکس و باکیفیت سریع به شهرت رسید؛ شهرتی که در طی این سال‌ها بیشتر و قوی‌تر شده است. امروز، این برند منحصربه‌فرد مخاطبان جدیدی پیدا کرده و جذابیتِ فراتر از زمان و ظرافت بی‌دردسر مجموعه‌های شیک و خیره‌کننده این برند با نسل آگاه این هزاره‌ها از طراحی در سراسر جهان طنین انداز می‌شود.

فلسفه The Art of Living (هنر زندگی) برند Molteni&C در شعار The Art of Essence (هنر ذات) برند ال‌جی سیگنچر منعکس می‌شود زیرا هم دستیابی به طراحی شیک و کاربردی و هم استفاده از آخرین فناوری‌ها و تکنیک‌ها، این دو برند برتر را بیشتر متحد می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید