۰۳ تیر ۱۴۰۰

محصولات پزشکی ال‌جی با تشخیص دیجیتال اشعه ایکس و هوش مصنوعی  

نرم افزار اشعه ایکس ال‌جی با بهره‌گیری از الگوریتم AI VUNO ناهنجاری‌ها در تصاویر را شناسایی کرده و زمان تحلیل و بررسی را کاهش می‌دهد.

ال‌جی به تازگی از یک نرم افزار بهبود یافته اشعه ایکس برای محصولات تشخیص اشعه ایکس (DXD) در مجموعه تصویربرداری پزشکی دیجیتال (DXD) این شرکت رونمایی کرد.

نرم افزار DXD، که با همکاری VUNO توسعه یافته است، اولین محصول مراقبت‌های بهداشتی ال‌جی برای استفاده از هوش مصنوعی است. این نرم افزار پیشرفته همراه با LG DXD ، روشی راحت‌تر و کارآمدتر برای تولید و تجزیه و تحلیل تصاویر اشعه X را ارائه می‌دهد.

نرم افزار DXD با اکتساب اشعه ایکس برای بیمارستان‌های بزرگ و همچنین کلینیک‌های خصوصی طراحی شده است و از هوش مصنوعی پیشرفته برای کمک به پرسنل پزشکی پرمشغله کمک می‌کند تا ناهنجاری‌ها در قفسه سینه را به سرعت با اشعه ایکس تشخیص دهند و با خواندن نشانه‌های مشکوک بر روی تصویر نمایش داده شده، زمان مطالعه و بررسی را کاهش دهد.

نرم افزار LG DXD با الگوریتم هوش مصنوعی، که از نظر بالینی به اثبات رسیده است، متخصصان پزشکی را قادر می‌سازد تصاویر اشعه ایکس و آنالیز هوش مصنوعی را همزمان ببینند؛ این نتیجه برای تشخیص بیماری‌های ریوی مانند سل، ذات الریه یا سرطان ریه ایده‌آل است.

ال‌جی DXD می‌تواند اشعه ایکس را از نظر میزان تیرگی بینابینی، غلظت، پنوموتوراکس، پلورال افیوژن و گره / جرم تجزیه و تحلیل کرده و سپس ارائه دهنده پزشکی را از هرگونه ناهنجاری آگاه کند. سپس، نمره ناهنجاری را با نقشه حرارتی رنگی یا کانتور نشان داده تا هر ضایعه ای را تشخیص دهد.

ال‌جی با معرفی DXD بی سیم 14×17 اینچی با پنل اکسید که تصاویر با وضوح بالا و دوز کم ارائه می‌دهد، دامنه محصولات پزشکی باکیفیت خود را افزایش می‌دهد. استفاده از اکسید و جرقه‌زننده سدیم یدید (CsI) ضخیم‌تر و نرم‌افزار بهبودیافته به معنی کارآیی کوانتومی تشخیصی بیشتر (DQE) و در نتیجه تقریباً 50 درصد دوز تابش کمتر است. DXD جدید با رتبه بندی IP68، در شرایط غبارآلود یا مرطوب بی‌خطر بوده و عمر باتری هشت ساعته به معنای قابل حمل بودن آسان و زمان استفاده طولانی است.

جانگ ایک هوان، معاون ارشد و رئیس واحد بازرگانی فناوری اطلاعات شرکت راه‌حل‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ردیاب اشعه ایکس دیجیتال ال‌جی اکنون با ادغام فناوری AI VUNO حتی از قدرت بیشتری نیز برخوردار است. ابزار تشخیصی بهبود یافته ما امکانات پزشکی را قادر می‌سازد تا موارد سو تشخیص را کاهش داده، تجزیه و تحلیل سریعتر را انجام دهند و به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در تشخیص زود هنگام بیماری‌های قفسه سینه کمک کنند.»

آخرین محصولات پزشکی DXD ال‌جی در آمریکای شمالی و به دنبال آن، در بازارهای اصلی در اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید