۰۹ مرداد ۱۴۰۰

فناوری‌های خارق‌العاده ال‌جی در زمینه کنترل مصرف انرژی دستگاه‌های تهویه مطبوع

ال‌جی بر اساس تعهد همیشگی خود در خصوص بهتر کردن زندگی برای همه و اهمیت تأمین هوای مطبوع با کمترین هزینه جاری برای مشتریانش، از تکنولوژی‌های جذابی در دستگاه‌های تهویه مطبوع تولیدی خود بهره برده که در کنار بهینه‌سازی عملکرد، به شکل چشمگیری از میزان مصرف برق این دستگاه‌های پرمصرف کاسته و درنتیجه قبض‌های برق بسیار سبک‌تری را به ارمغان می‌آورند.

1- کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی کمپرسور DUAL Inveter

استفاده از کمپرسورهای اینورتر دوگانه در اسپلیت‌های ال‌جی باعث شده تا میزان مصرف برق این دستگاه ها به شکل چشمگیری کاهش یابد؛ زیرا برخلاف نمونه‌های قدیمی‌تر، دیگر نیازی به قطع و وصل مداوم کمپرسور برای تنظیم دما نیست و کمپرسورهای فوق‌العاده ال‌جی با سرعتی پایین‌تر و مداوم‌تر به کار ادامه می‌دهند تا ضمن حفظ دمای بهینه هوا، مصرف انرژی را کاهش دهند.

طبق تأییدیه TÜV Rheinland دستگاه‌های تهویه مطبوع LG inverter نسبت به مدل‌های بدون اینورتر ال‌جی تا ۷۰ درصد انرژی کمتر مصرف می‌کنند و این اندازه‌گیری‌ها در شرایط دمایی ۳۵درجه در بیرون و ۳۳ درجه درون منزل با تنظیم دمای اسپلیت روی ۲۶ درجه و ۸ ساعت کار مداوم انجام‌گرفته است.

2- کاهش مصرف برق با خنک‌سازی بسیار سریع‌تر

این کمپرسورهای اینورتر دوگانه علاوه بر کاهش مصرف انرژی، خنک‌سازی بسیار سریع‌تری را هم فراهم می‌آورند. رسیدن سریع‌تردمای محیط داخلی به میزان بهینه و مطبوع و حفظ دقیق آن درهمان دما، باعث می‌شود تا دفعات خاموش و روشن خودکار اسپلیت بسیار کمتر شده و کارکرد مداوم با سرعت‌پایین مصرف برق کمتری داشته باشد؛ زیرا تکنولوژی تمامی کمپرسورها بدین‌ صورت است که در زمان روشن شدن و فعالیت اسپلیت با تمام توان، بیشترین مصرف برق را دارند. طبق تأییدیه TUV Rheinland دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی تا ۴۰ درصد سریع‌تر از رقبا می‌توانند محیطی مشابه را سرد کنند.

3- سیستم نظافت داخلی Auto Cleaning ال‌جی

همان‌طور که گفتیم، نظافت دائمی بخش‌های داخلی دستگاه تهویه مطبوع و لوله‌های کندانسور آن تأثیر فراوانی بر عملکرد سیستم دارد. ال‌جی از سیستم خشک‌کن خودکاری در بخش لوله‌های کندانسور بهره می‌برد که جلوی تجمع هرگونه رطوبت و آب را درون اسپلیت گرفته و همواره آن را تمیز نگه می‌دارد.

4- امکان کنترل مصرف انرژی در ۴ سطح

اسپلیت‌های جدید ال‌جی این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورند تا بسته به تعداد افراد درون خانه و همچنین دمای بیرون، میزان مصرف برق دستگاه را در ۴ سطح کنترل کند. بدین‌ صورت بسته به سطح مصرف انرژی انتخابی، دستگاه با توان کمتر یا بیشتری به کار خواهد پرداخت.

5- اهمیت همیشگی سلامت و بهداشت خانواده در کنار کاهش هزینه‌های جاری

اگرچه همیشه حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان مهم بوده، اما امروزه با توجه به حضور شبانه روزی‌مان در منزل این امر به یک نگرانی مهم و بزرگ بدل شده است. با سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی که جدیدترین مدل آن DUALCOOL مجهز به AirCare Complete System است، با بهره‌گیری از یک فرآیند چندمرحله‌ای اطمینان خواهید داشت که هوای داخل به شکل بهینه‌ای تمیز باقی می‌ماند.

تکنولوژی AirCare Complete System در مرحله Pre-Filter ذرات درشت گرد و خاک را به دام می‌اندازد و پس‌ از آن Ultrafine Dust Remover ذرات بسیار ریز را تا ۹۹.۹ درصد از بین می‌برد. آنگاه Allergy Filter به حذف اجرام حساسیت‌زایی مختلف همچون مایت گرد و خاک خانگی، قارچ‌ها و کپک‌ها می‌پردازد. با استفاده از UVnano و Auto Cleaning مسیر هوایی دستگاه تهویه مطبوع به شکل منظم تمیز می‌شود و UVnano تا ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها را از فن می‌زداید و هم‌زمان قابلیت Auto Cleaning به شکل خودکار رطوبت جمع شده در مبدل حرارتی را خشک می‌کند تا دستگاه تهویه مطبوع، تمیز باقی‌بماند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید