۲۰ بهمن ۱۴۰۰

جدیدترین یخچال ال‌جی Signature Kitchen Suite؛ نمایشی از نوآوری‌ در ذخیره مواد غذایی

یخچال درب فرانسوی با عرض 48 اینچ که در نمایشگاه KBIS 2022 به نمایش گذاشته می‌شود، انعطاف پذیری بی‌همتا، کنترل دقیق دما و تجربه کاربری بهینه را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین یخچال فریزر توکار Signature Kitchen Suite خود در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS) 2022 که از 8 تا 10 فوریه به صورت حضوری در اورلاندو، فلوریدا (ایالات متحده آمریکا) برگزار می‌شود، رونمایی کرد. یخچال فرنچ دُر با عرض 48 اینچی، جدیدترین محصول افزوده شده به برند لوازم آشپزخانه توکار پریمیوم ال‌جی، از انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری بهره می‌برد و علاوه بر طراحی شیک و کاربردی‌اش یک کشو قابل تبدیل نیز دارد که سبکی عالی و سهولت در استفاده را ارائه می‌دهد.

کشوی قابل تبدیل یخچال جدید محدوده دمایی وسیعی از 21 تا 5 درجه سانتیگراد (6- تا 41 درجه فارنهایت) ارائه می‌دهد که پنج تنظیمات ذخیره‌سازی مناسب برای اقلام مختلف و نیازهای گوناگون کاربر از جمله نوشیدنی خنک، مایعات، فریزر، گوشت و غذاهای دریایی ارائه می‌دهد. کشوهای Lift and Go ال‌جی و محفظه‌های درب کاملاً قابل تنظیم هستند و علاوه بر این که قابلیت استفاده از یخچال پیشرفته را بیشتر کرده، دسترسی به مواد ذخیره‌شده را آسان‌تر می‌کنند. کشوهای فریزر مجزا فضای قابل استفاده بیشتری را برای نگهداری مواد غذایی منجمد در دمای پایین و پایدار تا زمانی که نیاز داشته باشند فراهم می‌کند.

مدل درب فرانسوی توکار Signature Kitchen Suite ال‌جی با طراحی یکپارچه و چندمنظوره Signature Fit همخوانی دارد و امکان نصب جلوتر از ست یا نصب هموار با کابینت اطراف را فراهم می‌کند. کشوهای یخچال کاملاً با ارتفاع استاندارد صفحه پیشخوان هماهنگ هستند و خطوط تمیز و بدون مزاحمتی دارند که ظاهر محیط آشپزخانه را بهتر می‌کند. یخچال فرنچ در پیشرفته ال‌جی در گزینه‌های فولادی ضد زنگ و پانل‌های آماده موجود است.

این یخچال با ظرفیت بالا به لطف کمپرسورهای دوگانه و فضای داخلی فلزی خود، شرایط ایده‌آلی را برای نگهداری انواع غذاها فراهم می‌کند. این مدل علاوه بر به حداقل رساندن نوسانات دما برای تازه تر نگه داشتن اقلام ذخیره شده برای مدت طولانی، دارای گواهینامه ENERGY STAR برای استفاده محافظه کارانه از برق است. علاوه بر این، مدل جدید سازگار با محیط زیست از مبرد R600A Iso-Butane با پتانسیل کمتر گرمایش جهانی (GWP) استفاده می‌کند تا اثرات زیست محیطی را بدون به خطر انداختن عملکرد کاهش دهد.

یخچال فریزر 48 اینچی Signature Kitchen Suite ال‌جی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی در طراحی و یکپارچه هماهنگ، تجربه‌ای واقعا کاربرپسند را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق اتصال وایفای به راحتی یخچال را از راه دور از طریق سایر دستگاه‌های هوشمند مدیریت و نظارت کنند. علاوه بر این، ThinQ Care، سیستم مراقبت پیشگیرانه مشتری ال‌جی، نکات مفیدی را برای نگهداری و حفظ عملکرد دستگاه در بهترین حالت خود به کاربران ارائه می‌دهد و در مورد مشکلات احتمالی قبل از وقوع آنها مشاوره ارائه می‌دهد. راحتی بیشتر با قابلیت‌هایی نظیر Dual Ice Maker با Craft Ice، نورپردازی LED ملایم و در عین حال روشن‌کننده، آب سردکن داخلی با فیلتر، کنترل‌های دیجیتالی خوانا، یخ‌زدایی تطبیقی ​​و حالت‌های ویژه از جمله Ice Plus و Sabbath Mode افزایش می‌یابد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «یخچال Signature Kitchen Suite ما که این هفته در KBIS به نمایش گذاشته شد، دارای نوآوری‌های برنده جایزه ال‌جی برای تطبیق‌پذیری بی‌نظیر، عملکرد فوق‌العاده و طراحی شیک است. ما خوشحالیم که می‌توانیم امسال بخشی از KBIS باشیم، زیرا این یخچال چشمگیر قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری در زندگی واقعی نیست.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل لوازم آشپزخانه داخلی Signature Kitchen Suite، به وب سایت www.signaturekitchensuite.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید