۰۴ اسفند ۱۴۰۰

ال‌جی کسب‌وکار پنل‌های خورشیدی را تعطیل می‌کند

شرکت ال‌جی به تولید و فروش پنل‌های خورشیدی پایان می‌دهد و منابع بیشتری را برای رشد حوزه‌های تجاری متعهد می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ا‌ل‌جی) در حال تعطیل کردن تجارت پنل‌های خورشیدی است. این تصمیم شب گذشته به تصویب هیئت مدیره رسید و در حالی اتخاذ می‌شود که عدم قطعیت‌ها در تجارت جهانی پنل‌های خورشیدی به دلیل عوامل مختلف، از جمله تشدید رقابت قیمت‌ها و افزایش هزینه مواد خام، همچنان در حال افزایش است.

ال‌جی به حمایت از برند خود ادامه می‌دهد و پشتیبانی از مشتریان پنل‌های خورشیدی موجود خود را برای مدتی پس از اتمام تعطیلی کسب‌وکار حفظ خواهد کرد. تولید پنل خورشیدی ال‌جی تا سه ماهه دوم امسال ادامه خواهد داشت تا موجودی کافی برای پشتیبانی خدمات آتی حفظ شود.

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی (BS) که تجارت پنل‌های خورشیدی را اداره می‌کند، مجموعه خود را حول محورهای کلیدی فناوری اطلاعات (IT) و نمایشگر اطلاعات (ID) سازماندهی مجدد خواهد کرد؛ هدف این شرکت تسریع رشد با خطوط متنوع محصولات پیشرفته و خدمات مناسب است.

ال‌جی در آینده از تخصص خود در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد تا فرصت‌هایی برای ارزش مشتریان ایجاد کند. این شرکت بر بخش‌های رشد تمرکز خواهد کرد و از طریق محصولات و راه‌حل‌هایی که به سرعت در حال تکامل هستند از جمله سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS)، راه‌حل‌های مدیریت انرژی و دیگر پیشرفت‌هایی که هنوز اعلام نشده است، وارد دوره جدیدی از پایداری خواهد شد.

به کارمندانی که با ال‌جی ادامه نخواهند داد، بسته‌های پشتیبانی انتقال و انفصال متناسب با دوران تصدی آنها در شرکت ارائه می‌شود.

انتظار می رود تعطیلی کسب و کار پنل های خورشیدی تا 30 ژوئن به پایان برسد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید