۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت LG NOVA مکانی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و آینده محور

LG NOVA

ال‌جی با سیاست تزلزل ناپذیر نوآوری با استارت‌آپ‌های سراسر جهان، کسب و کارهای خارج از خودش را برای آمادگی بهتر برای آینده تقویت کرده است. این تلاش‌های بزرگ بر محوریت LG NOVA هستند، شرکت مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی الکترونیکس که در سیلیکون ولی در کالیفرنیا مستقر است، مکانی که در سطح جهان به‌عنوان مرکز استارت‌آپ‌ها شناخته می‌شود.

شرکت LG NOVA که در سال ۲۰۲۱ میلادی تأسیس شد، آرزوی تشکیل یک اکوسیستم مشترک را دارد که در آن با همکاری نزدیک با استارت‌آپ‌ها در کسب و کارهای جدید، رشد ایده‌های جدید را تسریع می‌کند و می‌تواند آمادگی آینده ال‌جی را افزایش بدهد.

شرکت LG NOVA با استراتژی رشد 3B مدیر عامل ویلیام چو، یعنی ساخت، خرید و قرض کردن (Build, Buy and Borrow) همسو است تا موتور رشد آینده این شرکت را با پذیرش استعدادها و فناوری‌ها از طریق مبادلات با شرکت‌های نوآور مختلف تقویت کند.

بیایید بینیم چطور این مرکز نوآوری ضروری با شرکای خودش برای ایجاد پیشرفت‌های پیشگامانه کار می‌کند. علاوه بر این، چگونگی ایجاد جامعه‌ای اختصاص داده شده به ایجاد و پرورش کسب و کارهایی را بررسی خواهیم کرد که به طور مثبت به آینده جهان ما کمک می‎کنند.

کشف استارت‌آپ‌های جهانی برای ایجاد زمینه جدیدی در مراقبت‌های بهداشتی

برنامه Mission for the Future شرکت ال‌جی نووا که اکنون در چهارمین سال خودش قرار دارد، برای کشف و پرورش استارت‌آپ‌های نوآور جهانی طراحی شده است، استارت‌آپ‌هایی که به دنبال بهبود کیفیت زندگی مردم در آینده‌ای سرسبزتر، هوشمندتر و مرتبط‌تر هستند.

در سه سال اول، ال‌جی نووا بیش از ۴۰۰۰ مورد ارسال از استارت‌آپ‌های نوآور جهانی دریافت کرد که بیش از ۱۰۰ شرکت برای بررسی فرصت‌های تجاری مشترک با ال‌جی انتخاب شدند.

امسال سال بسیار مهمی است چراکه در این ماه، ال‌جی نووا از اولین سرمایه‌گذاری جدید خودش یعنی Primefocus Health رونمایی کرد. مدیریت عامل این شرکت را نیز رئیس سابق تجاری سازی سرمایه‌گذاری‌های بهداشتی ال‌جی نووا یعنی دارن سابو در دست دارد. دارن سابو تجربه بسیار زیادی در توسعه کسب و کار جدید دارد که او را به کاندیدای عالی برای پیشبرد این سرمایه‌گذاری سلامت دیجیتال تبدیل می‌کند.

پلتفرم Primefocus Health متعهد به سهولت سفر از بیمارستان به خانه برای بیماران است. این پلتفرم از فناوری‌های پیشرفته و درمان‌های جدید مراقبت‌های بهداشتی بهره می‌برد و برنامه مراقبت شخصی متناسبی را در اختیار بیماران قرار می‌دهد. این برنامه توسط ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی آن‌ها تهیه شده و به بهبود بیماری‌های مزمن مانند دیابت و فشار خون بالا کمک می‌کند.

این پلتفرم مراقبت‌های بهداشتی همچنین به ارائه‌دهندگان دسترسی به داده‌ها و اطلاعات بیمار را ارائه می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا در زمان بهبودی بیمار در منزل و در صورت لزوم به او کمک، راهنمایی و در صورت لزوم مداخله کنند. هدف این پلتفرم تسهیل نظارت از راه دور بیمار و ارائه اطلاعات بیومتریک به‌صورت بلادرنگ است که می‌تواند در سیستم‌های پرونده الکترونیکی سلامت قرار بگیرند.

شرکت ال‌جی نووا با استارت‌آپ‌های مراقبت‌های بهداشتی بیشتری از طریق برنامه Mission for the Future از جمله XRHealth همکاری می‌کند که فناوری همه جانبه VR/AR را برای ارائه مراقبت‌های درمانی جامع برای درمان پزشکی از راه دور فراهم می‌کند. این شرکت همچنین با Mindset Medical همکاری کرد که یک پلتفرم فناوری مبتنی بر حسگر است که از دوربین‌های دستگاه‌های شخصی برای ضبط صحبت‌های سلامت برای افزایش اثربخشی تشخیص و درمان استفاده می‌کند.

مثال دیگری که نشان دهنده تمرکز ال‌جی نووا روی سلامت دیجیتال است، پلتفرم مراقبت مجازی Digbi Health است که برای درمان بیماری‌ها روانی و جسمی مزمن طراحی شده و در چالش مأموریت برای آینده سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. این راهکار از هوش مصنوعی برای مهار سیگنال‌های بالینی، ژنتیکی، میکروبیوم روده، غذا و سیگنال‌های رفتاری برای هدف قرار دادن علت اصلی بیماری استفاده می‌کند.

ال‌جی نووا قصد دارد به طورم مداوم مشاغل جدیدی را از طریق سرمایه‌گذاری در زمینه‌های رشد آینده ال‌جی از جمله سلامت دیجیتال، فناوری پاک و هوش مصنوعی راه‌اندازی کند.

ترویج رشد همزیستی در ویرجینیای غربی

امسال ال‌جی نووا با ویرجینیای غربی همکاری کرده تا با تقویت کسب و کارهای آینده محور، اقتصاد بومی را احیا کنند و درعین حال نمونه‌هایی از همکاری‌های برد – برد را به این ایالت آمریکا و منطقه پویای آپالاچی بیاورند.

این اعلامیه صندوق سرمایه‌گذاری NOVA West Virginia Investment Fund را معرفی کرد که قصد دارد ۷۰۰ میلیون دلار را در طی پنج سال از طریق سرمایه‌گذاری وارد منطقه کند.

تصمیم برای سرمایه‌گذاری در ویرجینیای غربی که بیش از ۲۰۰۰ مایل با ال‌جی نووا در سیلیکون ولی فاصله دارد، از طرح ابتکاری REINVENT LG ناشی می‌شود. تحت رهبری مدیر عامل چو، ال‌جی ابتکارات مختلفی را برای بازتعریف همه چیز از ساختار تجاری و برند خودش گرفته تا نحوه عملکرد آن انجام داده است. چیزی که ویرجینیای غربی را به شریکی عالی تبدیل می‌کند، تمایل مشابه آن به بازتعریف و اختراع مجدد برای احیای اقتصاد محلی است. پلتفرم Primefocus Health نیز قصد دارد همکاری نزدیکی در اینجا داشته باشد.

افزایش بودجه برای تقویت استارت‌آپ‌های بالقوه

ال‌جی نووا همچنین به طور قابل توجهی مقیاس سرمایه‌گذاری خودش را گسترش داده و سرعت سرمایه‌گذاری خودش برای آینده را افزایش داده است. در سال ۲۰۲۳، این شرکت قراردادی را با Clearbrook امضا کرد که یک شرکت سرمایه‌گذاری جهانی است تا صندوق توسعه جهانی استارت‌آپ خودش به نام NOVA Prime Fund را گسترش بدهد.

این شرکت امیدوار است که از طریق همکاری با کارشناسان برای شناسایی جدیدترین ترندهای فناوری، کشف شرکت‌های نوآورتر و ارائه پشتیبانی جامع به رشد استارت‌آپ‌ها سرعت ببخشد و فرصت‌هایی را برای همکاری در حوزه‌های مختلف کسب و کار کشف کند.

پایگاه جذب استعدادها

شرکت ال‌جی نووا همچنین پایگاهی برای جذب بهترین استعدادها در سیلیکون ولی است، مکانی که شرکت‌های بزرگ فناوری در آن سلطه دارند. ال‌جی نووا با مطالعه دقیق روندهای صنعتی آینده و اجرای مؤثر، قادر خواهد بود که یک قدم جلوتر از رقبا حرکت کند. در عین حال نیز نگرش چالش‌برانگیز و شجاعانه آن‌ها نسبت به نوآوری، فرهنگ کلی سازمانی را تقویت می‌کند.

رئیس ال‌جی نووا یعنی دکتر سوکوو ری نمونه کاملی از این موضوع است. پس از تأسیس یک استارت‌آپ اینترنت اشیا، دکتر سوکوو ری به‌عنوان دستیار مدیر سیستم‌های فیزیکی سایبری در مؤسسه ملی استانداردها و فناوری ایالات متحده و عضو نوآوری ریاست جمهوری در کاخ سفید به خدمت در دولت آمریکا مشغول شد.

جاشوا دی فرانسیس رئیس بخش مرکز رشد استارت‌آپ‌ها در ال‌جی نووآ یکی دیگر از مدیران کلیدی با تجربه در زمینه‌های از جمله پزشکی، تجارت و بخش دولتی است. دی فرانسیس علوم اعصاب را در دانشگاه بوستون مطالعه کرده، از دانشگاه MIT  مدرک MBA دارد و توانسته حرفه چشمگیری در زمینه CVS Health و در کاخ سفید ایجاد کند. از زمان پیوستن به ال‌جی نووا در سال ۲۰۲۱، او در تلاش است تا با تیم کارآفرینان خودش، کسب و کارهای جدیدی در حوزه سلامت دیجیتال، فناوری پاک و فناوری‌های آینده فراگیر و هوش مصنوعی ایجاد کند.

با رونق جهانی اخیر در استارت‌‌آپ‌ها در میان دانشجویان مهندسی هوش مصنوعی، ال‌جی نووا هر پاییز میزبان Innovation Festival است تا فضایی را فراهم کند که در آن، شرکت‌های نوآور و سرمایه‌گذارها بتوانند در آن اطلاعات را تبادل کرده و روابط خودشان را گسترش بدهند. ال‌جی نووا به جستجوی نوآوری از خارج از ال‌جی ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید