۳۰ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی و ChargePoint فعالیت‌های تجاری شارژ خودروهای برقی خودشان را گسترش می‌دهند

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیراً یادداشت تفاهم (MOU) و یک توافقنامه قطعی برای شارژ خودروهای الکتریکی تجاری (EV) در آمریکا با شرکت ChargePoint امضا کرده است، شرکتی که ارائه‌دهنده پیشرو راهکارهای شارژ شبکه‌ای برای خودروهای برقی است. ال‌جی پش‌بینی می‌کند که این تفاهم‌نامه رشد تجارت شارژ خودروهای برقی را تسریع کند. همچنین انتظار می‌رود که این تفاهم‌نامه رشد عملیات B2B ال‌جی را تسریع کند و از تبدیل این شرکت به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند حمایت کند.

شرکت ChargePoint که بیش از ۳۰۶۰۰۰ پورت فعال تحت مدیریت در شبکه خود دارد، در سراسر آمریکای شمالی و اروپا فعالیت می‌کند. سال گذشته، ویلیام چو مدیر عامل ال‌جی، کسب و کار شارژ EV را موتور رشد جدید ال‌جی معرفی کرد و متعهد شد که تا سال ۲۰۳۰ میلادی آن را به یک شرکت در مقیاس تریلیون وونی تبدیل کند. با تفاهم‌نامه اخیراً امضا شده، ال‌جی می‌تواند از شبکه گسترده ChargePoint برای کشف فرصت‌های تأمین شارژرهای خودروهای برقی در سراسر جهان استفاده کند و این در حالی است که مشتریان و رانندگان شرکت ChargePoint نیز از راهکارهای قابل اعتماد و باکیفیت شارژ خودروهای برقی ال‌جی بهره خواهند برد.

بهبود تجارت شارژ خودروهای برقی از طریق هم‌افزایی ال‌جی و ChargePoint

از طریق این قرارداد، ال‌جی پایگاه مشتری فعلی خود را با استفاده از ChargePoint که دارای مجموعه گسترده‌ای از راهکارهای شارژ است، به‌عنوان مشتری افزایش می‌دهد. در همین حال نیز شرکت ChargePoint منبعی ثابت از شارژرهای الکتریکی ال‌جی با کیفیت بالا را دریافت خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که مشارکت جدید رقابت‌پذیری هر دو شرکت را با توجه به تضمین قراردادها برای پروژه‌های زیرساختی شارژ بخش عمومی افزایش بدهد. عوامل مهم تعیین کننده نیز انتخاب اپراتورهای تجاری برای پروژه‌های دولت ایالات متحده آمریکا شامل تولید داخلی، کیفیت و سطوح امنیتی است. شارژرهای خودروهای برقی ال‌جی که در تگزاس تولید می‌شوند، گواهینامه Underwriter Laboratories را برای پایداری شارژ دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، محصولات نرم‌افزاری ابری ChargePoint توسط برنامه مدیریت ریسک و مجوز فدرال مجاز شده‌اند.

ال‌جی از طریق دغدغه‌های مختلف B2B خودش از جمله تلویزیون‌های هتل، تابلوهای دیجیتال و راهکارهای ربات، خودش را به‌عنوان یک شریک تجاری قابل اعتماد در آمریکای شمالی تثبیت کرده است. ال‌جی و ChargePoint برای گسترش کسب و کار شارژ خود با یکدیگر همکاری خواهند کرد و مشتریان جدید و همچنین شرکای B2B ال‌جی در بخش مهمان‌نوازی، مراقبت‌های بهداشتی، خرده‌فروشی و سایر بخش‌ها را هدف قرار خواهند داد.

تقویت موقعیت بازار با استفاده از LG DOOH Ads و LG ThinQ

به‌عنوان بخشی از این تفاهم‌نامه نیز این دو شرکت در حال بررسی قابلیت ادغام پلتفرم‌های موجود ال‌جی هستند که در بخش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند که مانند راهکار تبلیغات دیجیتال LG DOOH Ads برای نمایشگرهای تجاری است. استفاده از راهکار LG DOOH Ads برای نمایشگرهای شارژر خودروهای برقی پخش راحت تبلیغات متنوع و بهبود تجربه مشتری B2B را امکان پذیر می‌کند.

ال‌جی و شرکت ChargePoint همچنین قصد دارند تا راهکاری برای خانه هوشمند ایجاد کنند که شارژرهای برقی و دستگاه‌های خانگی را از طریق پلتفرم خانه هوشمند LG ThinQ و راهکارهای شارژ خانگی Home Flex شرکت ChargePoint به هم متصل کنند. ال‌جی از طریق همکاری با شرکت ChargePoint انتظار دارد که جایگاه خودش را در بازار رقابتی شارژرهای برقی بالا ببرد و شهرت خودش را به‌عنوان یک ارائه‌دهنده راهکارهای شارژ خودروهای برقی قابل اعتماد و نوآور تقویت کند.

رئیس بخش تجاری شارژ خودروهای برقی در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«همکاری باورنکردنی بین دو شرکت ما وجود دارد و ما کاملاً پیش‌بینی می‌کنیم که این همکاری به ال‌جی کمک می‌کند تا به یک رهبر جهانی در تجارت شارژ خودروهای برقی تبدیل شود. ال‌جی همچنان به دنبال همکاری‌های استراتژیک برای پیشبرد نوآوری و تقویت بیشتر جایگاه خودش به‌عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای شارژ خودروهای برقی کامل خواهد بود.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید