۱۲ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی و Gen.G خوش‌بینی را در جامعه ورزش‌های الکترونیک ویتنام گسترش می‌دهند

محبوبیت بازی‌های League of Legends Champions Korea بزرگترین مسابقه ورزش‌های الکترونیک در کره جنوبی، از مرزها فراتر رفته و به همین دلیل است که به طور زنده به شش زبان در سراسر جهان پخش می‌شود. ویتنام که در رتبه سوم بینندگان قرار دارد، دارای جامعه قوی‌ای از طرفداران League of Legends است که از هر فرصتی برای نزدیک‌تر شدن به تیم مورد علاقه خود و افراد حرفه‌ای قدردانی می‌کنند. در واقع، اخیراً طرفداران ویتنامی رکورد میزان بیننده ۵۶۰۰۰۰ نفری را در مسابقات فینال LCK Spring 2024 را رقم زدند.

مسابقات فینال در اواخر ماه آوریل برگزار شد و برنده آن تیمی جز تیم Gen.G Esports نبود و همین نیز باعث شد تا آن‌ها چهار قهرمانی متوالی LCK به دست بیاوردند که برای اولین بار در تاریخ این لیگ رقم خورده است. علاوه بر این، تیم Gen.G با کسب پیروزی در مسابقات 2024 Mid-Season Invitational توانست زنجیره برد خودش را افزایش بدهد و اولین عنوان MSI را به دست بیاورد و جایگاه خودش در مسابقات قهرمانی جهانی 2024 LoL World Championship که در پاییز امسال برگزار می‌شود را تضمین کند.

ال‌جی به‌عنوان پشتیبان پرشور ورزش‌های الکترونیک LoL در جهان، از سال ۲۰۲۱ میلادی شریک نمایشگر رسمی این تیم است و مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear که به‌خاطر نرخ تازه‌سازی عالی و عملکرد پاسخگویی خود شناخته می‌شوند را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

در ۲۵ ماه مه سال جاری میلادی، به نشانه قدردانی از طرفداران بی‌شمار آن‌ها در ویتنامی و برای زنده کردن لحظات Life’s Good با ال‌جی، تیم قهرمان چهار دوره مسابقات LCK مراسم افتتاحیه خودش را در Another Saigon برگزار کردند، فضای تجربه برند ال‌جی که در شهر هو چی مینه قرار دارد. در مجموع ۱۴۰ طرفدار خوش‌شانس فرصت این را داشتند که با پنج بازیکن حرفه‌ای تیم Gen.G شامل کین، کنیون، چووی، پیز و لهندز صحبت کنند و عکس بگیرند.

تیم Gen.G در طول سفر خود به ویتنام با هواداران در مسابقات Life’s Good شرکت کردند. از ۱۴ تا ۱۹ ماه مه، اینفلوئنسرهای ویتنامی، مای دورا و آپتیموس مسابقات مقدماتی را اجرا کردند و چهار تیم برتر نیز یک جلسه مربیگری از مربیان آکادمی جهانی Gen.G به دست آوردند.

تیم برنده مسابقات Life’s Good یعنی Xin Giải Nhì نه‌تنها مانیتورهای LG UltraGear (مدل 24GN65R) را به دست آوردند بلکه شانس فوق‌‎العاده‌ای داشتند تا در یک مسابقه نهایی، تیم Gen.G را به چالش بکشد. این رویداد منحصربه‌فرد شامل یک مسابقه ترکیبی، جفت شدن اعضای Gen.G با تیم Xin Giải Nhì و همچنین پخش زنده آن در کانال یوتیوب ال‌جی بود.

 مسابقات و رویداد هواداری Life’s Good فرصتی عالی برای اعضای تیم Gen.G بود تا با طرفداران خودشان در ویتنام و از نزدیک ارتباط بگیرند. آن‌ها به‌عنوان تیمی تأثیرگذار در حوزه بازی، در کمپین رسانه‌های اجتماعی Optimism your feed ال‎‌جی نیز شرکت کردند، کمپینی که هدفش انتشار پیام Life’s Good از طریق محتواهای مناسب است.

اعضای تیم Gen.G از طریق چندین ریلز اینستاگرام و تیک تاک، نظرات خودشان را درباره خوش‌بینی و اینکه چطور انگیزه آن‌ها برای کارهای سخت از طرف هم تیمی‌ها و طرفدارانشان در سراسر جهان ناشی می‌شود، را به اشتراک گذاشتند و از آن‌ها خواستان تا به این کمپین بپیوندند. اینفلوئنسرها مای دورا و آپتیموس نیز از فالوورهای خودشان خواستند تا آنچه که درباره خوش‌بینی احساس می‌کنند را به اشتراک بگذارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید