۰۹ مهر ۱۳۹۷

تصفیه هوای Puricare ال‌جی؛ ایده‌­آل برای نیاز مشتریان ایرانی

 همیشه کل هدف فناوری بهتر کردن زندگی ما بوده است؛ از اختراع چرخ گرفته تا اختراع خودروی زیرپای شما. ولی تا کنون این فناوری­های کاملا به نفع انسان کار نکرده و در بسیاری از مواقع علیه ما هم عمل می­کنند. اگر نگاهی به میزان آلودگی هوای شهرهای بزرگ ایران بکنید کاملا متوجه این مسئله می­شوید.

با این حال بسیاری از شرکت­ها به سمتی رفته‌­اند که با فناوری­های جدیدتر اثرات منفی دیگر فناوری­ها را خنثی کنند. امری که باعث شده تا بعضی شرکت­ها با وسایلی صرفا نمایشی وارد بازار شده و سعی در جلب اعتماد مشتریان کنند. بعضی دیگر هم کاملا روی کاربردی بودن محصول تمرکز کرده و سعی کرده‌­اند محصولی کاملا مطابق با نیازهای مشتریان امروزی به بازار عرضه کنند. در این میان شرکت ال­‌جی توانسته علاوه بر بالاتر بردن کارایی محصولات خود و حفظ ظاهر مدرن، کاملا آنها را بر اساس نیاز مشتریان طراحی کند.

LG-Puri-Care

به عنوان مثال یکی از جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات تصفیه هوا که کاملا دغدغه مشتریان را برطرف می­کند، دستگاه تصفیه هوای Puricare شرکت ال‌جی است. تصفیه هوای Puricare ال‌جی با طراحی مدور منحصربه‌فرد و رنگ خاصش به قدری زیبا ساخته شده است که ممکن است با دکور محیط اشتباه گرفته شود. این محصول زیبا با نوآوری هنرمندانه‌ای که در دل خود دارد از طراحی پیشرفته، فیلتراسیون قدرتمند و قابلیت افزایش رطوبت محیط بهره می‌برد تا نفس کشیدن را برای شما بسیار راحت کند. دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی از یک سنسور تشخیص گرد و غبار با پشتیبانی از سیستم تشخیص صدا و فناوری DeepThinQ بهره می‌برد که می‌تواند تجربه هوای تمیز داخل خانه را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر کند.

CN_Montblanc_D_2017_Feature_02_PuriCare_Desk

حتی وقتی دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی خاموش است، فرآیند تصفیه‌ هوا انجام می‌شود و فقط وقتی این دستگاه روشن می‌شود که نیاز به استفاده از فیلترها باشد. طراحی خاص استوانه‌ای Puricare باعث شده است تا پیشرفته‌ترین تصفیه هوای ال‌جی قادر به چرخش 360 درجه باشد.

38445083_1107010136115104_4564886349668155392_n

تصفیه هوای Puricare ال‌جی با دارا بودن قابلیت تمیزکنندگی قدرتمندش می‌تواند با قدرت پرتاب بالا اتاق‌های بزرگ را نیز پوشش داده و جریان هوای ملایمی در خانه ایجاد کند. امری که باعث می‌شود این محصول بهترین گزینه برای خانواده‌هایی با فرزند باشد.

DaKQ7FCXUAAwmkm

دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی نه تنها به راحتی قابل استفاده است، بلکه با دارا بودن سیستم نوری هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا با یک نگاه متوجه وضعیت هوای خانه شوید و تمیز کردن هوای خانه برای شما مثل آب خوردن شود.

00

لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی با پیش‌بینی نیاز کاربران برای تجربه محیط زندگی راحت‌تر، در این صنعت پیشرو هستند. با توجه به تحقیقات انجام شده در مورد تاثیرگذاری گرد و غبار داخل خانه روی کیفیت زندگی در ایران، دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای این شرایط محسوب می‌شود. چرا که این دستگاه دارای سنسور حساس نظارت روی کیفیت هوا بوده و به صورت خودکار زمانی که میزان گرد و غبار به بیش از حد برسد، آن را از هوا پاک می‌کند.

22730069_1871701766191128_4557848549318467079_n

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید