۰۸ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی یخچال‌های InstaView را در فرانسه عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی خبر از عرضه یخچال‌های پیشرفته InstaView با MoodUP در فرانسه خبر داده است. این شرکت در تاریخ ۲۶ ماه مه میزبان یک پیک نیک بزرگ در خیابان شانزلیزه پاریس بود تا عرضه دو تا از محصولات یخچال‌های اینستاویو با حالت مودآپ را در فرانسه جشن بگیرد.

ال‌جی پس از عرضه این یخچال‌ها در اسپانیا، آلمان و ایتالیا، حالا آن‌ها را در فرانسه عرضه می‌کند و تنوع محصولات برجسته و درخشان یخچال‌های InstaView خودش را با محصولی تازه با فریزر پایینی افزایش داده است، مدلی که در بین مشتریان در سراسر اروپا بسیار محبوب است. یخچال‎‌های با قابلیت تغییر این شرکت با ارائه یک تجربه آشپزی هوشمند و قابل تنظیم، برای کسانی ایده‌آل است که می‌خواهند روحیه و سلیقه شخصی خود را در آشپزخانه بیان کنند.

رویداد معرفی اخیر در خیابان شانزلیزه به‌عنوان Le Grande Pique-Nique des Champs مشهور است و بیش از ۴۰۰۰ نفر را به خودش جلب کرده که بسیاری از آن‌ها فرصت آن را داشتند تا از نزدیک ویژگی‌های نوآورانه و ارزش منحصربه‌فرد جدیدترین یخچال‌های ال‌جی را تجربه کنند. ال‌جی با حمایت شهر پاریس و کمیته شانزلیزه، بخشی از خیابان معروف را به یک منطقه پیک نیک پر جنب و جوش و بزرگ تبدیل کرده است. این رویداد انواع بخش‌های تجربه سرگرم‌کننده را ارائه داد که شامل هشت بخش آشپزخانه است که هر کدام فضایی متمایز داشتند و توسط یخچال‌های کاملاً جدید و پنل‌های درب ال‌ای‌دی قابل تغییر رنگ آن‌ها و نورپردازی InstaView ارائه می‌شدند.

ال‌جی برای افزایش لذت بازدیدکنندگان در اینجا در این روز خاص نیز سبدهای پیک نیک حاوی تشک، ظروف و سایر ملزومات را فراهم آورده بود. شرکت کنندگان در این رویداد علاوه بر چشیدن غذاهای لذیذ ارائه شده از غرفه‌های آشپزی ویژه، این فرصت را داشتند تا با ویژگی‌های نوآورانه یخچال‌های جدید ال‌جی ارتباط برقرار کنند؛ یخچالی که درب آن تغییر رنگ می‌دهد و با اسپیکر بلوتوثی داخلی خودش موسیقی پخش می‌کند.

سری جدید یخچال‌های InstaView با حالت MoodUP دارای دو مدل جذاب است که یکی مدل درب فرانسوی و دیگری مدل فریزر پایین است. لوازم تعاملی ال‌جی دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای هستند که برای بهبود شخصی سازی تجربه مشتری طراحی شده‌اند. از طریق برنامه ThinQ، کاربران می‌توانند ۱۷۰۰۰۰ ترکیب رنگ را روی پنل‌های درب این یخچال‌ها اعمال کنند تا ظاهر و احساس متفاوتی در آشپزی ایجاد کنند. مدل‌های جدید همچنین دارای پنل درب متمایز InstaView هستند که به کاربر اجازه می‎‌دهند تا بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، داخل آن را ببینند و همین نیز راحتی و کارایی انرژی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، یخچال فریزر پایین ال‌جی اینستاویو دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی ال‌سی‌دی پوششی است که مدیریت راحت تنظیمات مختلف یخچال را ممکن می‌سازد.

علاوه بر این، یخچال‌های نوآورانه این شرکت مجهز به اسپیکر بلوتوثی هستند که به کاربران امکان می‌دهند تا آهنگ‌ها و پادکست‌ها را از برنامه‌های پخش مورد علاقه خودش پخش کنند. نورپردازی یخچال‌ها با ایجاد فضایی سرگرم‌کننده و دلنشین به آشپزخانه، حتی می‌تواند با ضرب آهنگ نیز هماهنگ شود و در موقعیت‌های خاص بیشتر بدرخشد.

لیو جائه چئول رئیس شرکت راهکار هوا و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«میزبانی چنین رویداد منحصربه‌فرد و لذت‌بخشی در زیباترین خیابان جهان و به نمایش گذاشتن یخچال‌های مبتکرانه و قابل تنظیم InstaView ما برای مخاطبان فرانسوی باعث افتخار است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید