۰۱ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی با خنک‌کننده‌های بزرگ خود جایگاهش در بازار تجاری HVAC را تقویت می‌کند

کسب و کار گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) ال‌جی الکترونیکس (LG) رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند که به دلیل فروش زیاد خنک‌کننده‌های این شرکت است که برای ساختمان‌های بزرگ و تأسیسات تجاری طراحی شده‌اند. این محصولات با بهره‌گیری از فناوری‌های اصلی و متمایز ال‌جی، افزایش چشمگیری در فروش سالانه داشتند که در طی سه سال گذشته افزایش تقریباً ۴۰ درصدی داشته است.

چیلرها، سیستم‌های خنک‌کننده‌ای هستند که با گردش آب سرد از طریق مبدل حرارتی هوای سرد را به فضاهای داخلی می‌رسانند و از سال ۲۰۱۱ نیز بخشی از محصولات ال‌جی بودند. ال‌جی اکنون دارای مجموعه کاملی از محصولات HVAC است که شامل دستگاه‌های تهویه مطبوع مسکونی و تجاری، چیلرهای تهویه مطبوع مرکزی، چیلرهای نیروگاه‌های هسته‌ای و سیستم‌های مدیریت ساختمان (BMS) است.

کسب و کار HVAC به‌عنوان موتور رشد جدیدی برای این شرکت است و به طور فعال فروش جهانی چیلرهای ال‌جی را پیش می‌برد. این فروش نه‌تنها شامل هدف قرار دادن کارخانه‌های تولید باتری و مواد جدید می‌شود بلکه تأسیسات موجود همچون نیروگاه‌های هسته‌ای را نیز شامل می‌شود. اخیراً ال‌جی قرارداد مهمی را برای تأمین چیلرهای یک کارخانه باتری سازی پیشرفته در آمریکای شمالی منعقد کرده است.

بر اساس تحقیقات بازار ال‌جی، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی چیلرها تا سال ۲۰۲۷ میلادی سالانه شش درصد رشد داشته باشد. هدف ال‎‌جی این است که تا سال ۲۰۳۰ میلادی افزایش بیش از دو برابری فروش محصولات تهویه مطبوع داشته باشد و جایگاه خودش را به‌عنوان یک ارائه دهنده درجه یک جهانی از محصولات HVAC تجاری و مسکونی تثبیت کند که نقش بسیار مهمی در موفقیت بخش B2B ال‎‌جی دارد. انتظار می‌رود چیلرهای تجاری سهم قابل توجهی در گسترش تجارت HVAC ال‌جی داشته باشند.

چیلرهای ال‌جی که مجهز به مجموعه‎ای از فناوری‎‌های نوآورانه هستند، نه تنها عملکردی عالی و بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهند بلکه از نظر تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه هستند. چیلرهای پیشرفته ال‌جی با ادغام فناوری پمپ حرارتی پیشرفته و استفاده از کمپرسورها و مبدل‌های حرارتی با راندمان بالا، مصرف انرژی و هزینه‌های عملیاتی را در مقایسه با محصولات چیلر معمولی کاهش داده است.

خنک‌کننده LG Inverter Scroll Chiller یکی از چیلرهای برجسته ال‌جی به شمار می‌رود که یک سیستم پمپ حرارتی کارآمد است که آب را تأمین می‌کند و گرمایش و سرمایش تأسیسات تجاری را فراهم می‌آورد. این محصول از مبرد R32 بهره می‌برد که پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) آن کسری از مبرد R410 است. چیلرهای ال‌جی با در نظر گرفتن تعمیر و نگهداری آسان طراحی شده‌اند و دارای تعدادی قطعات ساده برای تعویض هستند و دسترسی راحت برای ساده‌سازی فرایند بازرسی را ارائه می‌دهند.

کسب و کار چیلرهای ال‌جی که قبلاً در آسیا به خوبی جا افتاده است، در سطح بین‌المللی در حال گسترش است و در پاسخ به افزایش تقاضا، حضور خودش در خاورمیانه، اروپا و آمریکای مرکزی و جنوبی را افزایش داده است. این شرکت به لطف فناوری‌های اصلی پیشرفته‌اش که شامل اجزای کلیدی همانند کمپرسورها و موتورها است، در صنعت HVAC برتری دارد. علاوه بر این، ال‌جی با تمرکز بر فناوری‌های ضروری HVAC از جمله مبدل‌های حرارتی، اینورترها و پمپ‌های حرارتی، فعالانه در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند.

جیمز لی رئیس واحد کسب و کار راهکارهای هوا در شرکت راهکار هوا و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما متعهد به ارائه سیستم‌های خنک‌کننده کارآمد هستیم که از فناوری‌های HVAC اختصاصی ما بهره می‌برند تا عملکرد و ارزش استثنایی به مشتریان جهانی ارائه کنند. ال‌جی به گسترش حضور خودش در بازار جهانی تهویه مطبوع با راهکارهای متمایز از جمله چیلرها، همسو با آخرین روندهای الکتریکی و کربن زدایی ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید