۰۷ خرداد ۱۴۰۳

پلتفرم محتوای خودرویی ال‌جی در جدیدترین خودروهای برقی کیا به کار گرفته شدند

ال‌جی الکترونیکس (LG) پلتفرم محتوای خودرویی (ACP) پیشرفته خودش را که از سیستم عامل webOS بهره می‌برد به جدیدترین خودروها تمام برقی SUV شرکت کیا (Kia) آورده است. ادغام ACP ال‌جی در خودروی Kia EV3 که اخیراً رونمایی شده، اولین باری است که این راهکار نوآورانه درون یک خودروی برقی اعمال می‌شود. پلتفرم سرگرمی خودرو ال‌جی در ابتدا در سال گذشته در کره جنوبی و در خودروهای Genesis GV80 و GV80 Coupe گروه هیوندای موتور (Hyundai) رونمایی شد.

پلتفرم ACP مبتنی بر سیستم عامل webOS تجربه سرگرمی خانگی را به درون کابین خودرو می‌آورد و همسو با چشم‌انداز آینده حمل و نقل شرکت ال‌جی برای تحول خودرو به فضای زندگی روی چرخ است. این پلتفرم بخشی جدایی‌ناپذیر از LG AlphaWare، مجموعه راهکارهای نرم‌افزاری ال‌جی برای وسایل نقلیه مبتنی بر نرم‌افزار (SDV) است. این محصول طیف گسترده‌ای از محتوا را ارائه می‌دهد که باعث شدند تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سیستم عامل webOS این چنین در سطح جهانی محبوب باشند. پلتفرم ACP ال‌جی برای محیط داخل خودرو بهینه شده و به مسافران این اجازه را می‌دهد تا در عقب بنشینند و خودشان را در محتوای مورد علاقه‌شان درست همانند خانه غرق کنند.

پلتفرم ACP ال‌جی با فراهم کردن دسترسی مسافران و مالکان خودروهای EV3 به اپ‌هایی از طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان محتوا همچون نتفلیکس، یوتیوب، Baby Shark World for Kids، Stingray Karaoke، Play.Works و همچنین LG Channels رفت و آمد و سفرهای جاده‌ای را بسیار سرگرم‌کننده و غنی‌تر می‌کند. به لطف همکاری نزدیک ال‌جی و کیا، خودروهای EV3 به راحتی پلتفرم قدرتمند ال‌جی را در دسترس مسافران قرار می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازند تا از محتوای با کیفیت در صفحه نمایش‌های داخل خودروی خود لذت ببرند. از سرویس‌های پخش آنلاین و پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی گرفته تا محتواهای آموزشی برای کودکان، کاربران می‌توانند به طیف متنوعی از محتواها دسترسی داشته باشند که قبلاً فقط در دستگاه‌های تلفن همراه یا تلویزیون در دسترس بودند.

سیستم سرگرمی مبتنی بر webOS از ال‎جی به طور مداوم به روز می‌شود و بهبود می‌یابد و اطمینان حاصل می‌کند که با دیگر برنامه‌ها همچون Baby Shark World for Kids یکپارچگی داشته باشد. این برنامه آموزشی در سراسر جهان محبوب کودکان است و بیش از ۹۰۰۰ آهنگ و داستان را ارائه می‌دهد که برای آموزش و مجذوب کردن یادگیرندگان جوان طراحی شده‌اند و به راحتی برای دانلود از LG Content Store در پلتفرم ACP در دسترس است.

پلتفرم پیشرفته ACP ال‌جی اکنون با اضافه شدن سرویس استریم اختصاصی و رایگان ال‌جی یعنی LG Channels تجربه استریم محتوای غنی‌تری ارائه می‌کند. LG Channels که برای استفاده در داخل خودرو بهینه شده، بیش از ۸۰ کانال، به‌روزرسانی خبری بلادرنگ و بیش از ۴۰۰ گزینه محتوای VOD از جمله فیلم‌ها، درام‌ها و انیمیشن‌های سریالی برای کودکان را ارائه می‌دهد که همگی بدون نیاز به ثبت نام پیچیده در دسترس هستند. ال‌جی به دنبال آن است تا سرویس LG Channels داخل خودرو خودش که اولین بار در خودرو Genesis GV80 ارائه شده بود، با انتخاب‌های محتوایی برجسته‌تر در آینده گسترش بدهد.

ریو چانگ سونگ رئیس بخش Global Brand & CX در شرکت کیا بیان کرده:

«خودروی EV3 با نوآوری‌های کاربر محور متعدد از جمله پلتفرم ACP  ال‌جی مبتنی بر سیستم عامل webOS به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از تجربه‌ای جذاب در داخل خودرو و همراه با بسیاری از سرویس‌های پخش ممتاز و مورد علاقه خود لذت ببرند.»

یون سئوک هیون رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودروی ال‌جی بیان کرده:

«پلتفرم محتوای داخل خودروی ما تجربه حمل و نقل را ارتقا می‌دهد و دسترسی آسان به مجموعه متنوعی از محتواهای با کیفیت بالا را فراهم می‌آورد. ما به همکاری با ارائه‌دهندگان محتوای پیشرو جهانی برای غنی سازی پلتفرم ACP ادامه خواهیم داد تا خواسته‌های خودروسازان و کاربران را برآورده کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید