۲۲ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی فرهنگ کره را به جوانان فرانسوی معرفی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیراً فعالیتی تحت برند Life’s Good برگزار کرد که در آن بازی‌های کره‌ای و فرهنگ عامه این کشور در بزرگترین استادیوم ورزش الکترونیک اروپا یعنی Espot Paris در شهر پاریس فرانسه برجسته شدند. این رویداد منحصربه‌فرد با همکاری ال‌جی و مرکز فرهنگی کره‌ای مستقر در پاریس و با مضمون Life’s Good, Let’s Play برگزار شده و فرصتی برای جوانان شهر پاریس فراهم کرد تا بهترین جنبه‌های فرهنگ کره را در کنار برخی از جدیدترین نوآوری‌های سبک زندگی ال‌جی تجربه کنند.

این رویداد دو روزه تاریخچه غنی گیمینگ کره را بررسی کرده و بینشی از گذشته و حال آن و همچنین نیم نگاهی اجمالی از آینده مهیج آن ارائه کرده است. بازدیدکنندگان قادر بودند تا چندین فعالیت تعاملی مانند انجام بازی‌های آنلاین در مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear، بازی تحت مربیگری از سوی گیمرهای برتر و همچنین انجام بازی‌های سنتی کره‌ای را در این رویداد تجربه کنند.

به دلیل مشارکت قابل توجه از سوی اینفلوئنسرهای گیمینگ محبوب کره، رویداد Life’s Good, Let’s Play مورد توجه بازدیدکنندگان بسیار زیادی قرار گرفت و در مجموع دو هزار شرکت‌کننده داشت. این رویداد با کنفرانسی به میزبانی کانگ چان یونگ شروع شد، کسی که قهرمان League of Legends Worlds 2017 و خالق محتوای بازی است و در این صحبت‌های خودش از بینشش نسبت به ورزش‌های الکترونیک کره گفت. نکته مهم روز دوم این رویداد نیز مسابقه بین تیم پر ستاره متشکل از گیمرهای حرفه‌ای کره‌ای و تیم فرانسوی ورزش‌های الکترونیک به نام Karmine Corp با همکاری ال‌جی بود. هر دو تیم مهارت‌های خودشان را با استفاده از مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear (مدل 25GR75) به نمایش گذاشتند، مانیتورهایی که به‌خاطر تجربه بازی همه‌جانبه خودشان مشهور هستند و زمان پاسخگویی بسیار سریع و نرخ تازه‌سازی تا ۳۶۰ هرتز را ارائه می‌کنند.

این رویداد همچنین دارای انواع فعالیت‌های سرگرم‌کننده بود که شامل عکس با پس‌زمینه‌هایی است که صحنه‌های نمادین کره‌ای را نشان می‌دهند و شامل بزرگترین دروازه کاخ گیونگبوک یعنی Gwanghwamun باشکوه و همچنین خیابان‌های زیبای روستاهای تاریخی هانوک است. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند از بوها و طعم‌های متمایز غذاهای خیابانی کره‌ای لذت ببرند و همین نیز تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش برای آن‌ها فراهم کرد که لذت زندگی و خوش‌بینی جسورانه را به تصویر کشید، مواردی که جزو شعار برند ال‌جی یعنی Life’s Good هستند.

قبل از رویداد ورزش‌های الکترونیکس پاریس، ال‌جی در رویداد Noli: jeux coréens شرکت کرده که یک نمایشگاه خاص است که توسط مرکز فرنگی کره در فرانسه از تاریخ ۲۴ مه تا ۵ اکتبر دایر است. این نمایشگاه با موضوع «کره، تاریخ رهبران ورزش‌های الکترونیک جهان» برگزار شد و به بازدیدکنندگان نیز تکامل ورزش‌های الکترونیک در کره جنوبی را نشان داد که شامل ویدیویی از تیم Gen.G بود، تیمی بسیار موفق که حامی آن ال‌جی است.

ال‌جی قصد دارد تا از طریق ارتباط مستمر و تعامل با مشتریان جوان، جایگاه خودش به‌عنوان برندی برتر در بازار گیمینگ به سرعت در حال رشد اروپا مستحکم کند. به گفته شرکت تحقیقات بازار Future Market Insights، بازار مانیتورهای گیمینگ در اروپای غربی با نرخ متوسط سالانه تقریباً شش درصد رشد می‌کند و تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ارزش ۱.۱۶ میلیارد دلار رسیده است.

هیون لی معاون اجرایی و نماینده منطقه اروپایی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«این رویداد فرصتی فوق‌العاده برای ما فراهم کرد تا عشق خود نسبت به فرهنگ کره جنوبی را به اشتراک بگذاریم و با نسل‌های جوان ارتباط برقرار کنیم، نسل جوانی که یک گروه مصرف‌کننده به شمار می‌روند که نفوذ آن به طور پیوسته در بازار فرانسه و سراسر اروپا در حال افزایش است. ما به ارتقای تصویر برند ال‌جی به‌عنوان بخشی از استراتژی بلندمدت خود برای تضمین رشد پایدار در آینده ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید