۲۱ خرداد ۱۴۰۳

نمایش تبلیغات روز جهانی محیط زیست در بیلبوردهای ال‌جی

ال‌جی در مأموریتی برای ایجاد زندگی بهتر برای همه قرار دارد و متعهد به ایجاد آینده‌ای پایدار برای سیاره زمین است. ال‌جی به‌عنوان بخشی از تعهد خودش به افزایش آگاهی درباره مسائل اجتماعی و زیست محیطی مهم، برنامه LG Hope Screen را در مناطق پر رفت و آمد دو شهر مشهور یعنی میدان تایمز نیویورک و سیرک پیکادلی لندن اجرا کرده است. این بیلبوردها چشم‌نواز ال‌جی توجه رهگذران را به خودشان جلب کرده و ویدیوهای خدمات عمومی تولید شده توسط سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های غیر دولتی را به نمایش می‌گذارد.

ال‌جی از طریق برنامه Hope Screen در جشن سالانه روز جهانی محیط زیست در تاریخ ۵ ژوئن با برنامه United Nations Environmental Programme همکاری کرده است. پادشاهی عربستان سعودی نیز میزبان رویداد امسال با تمرکز بر موضوعات مهم احیای زمین، بیابان‌زدایی و مقاوم سازی در برابر خشکسالی است و بر پیام Our Land. Our Future تأکید دارد.

طبق گزارش سازمان ملل متحد، حدود دو میلیارد هکتار زمین در سراسر جهان تخریب شده است که تأثیر قابل توجهی روی حدود ۳.۲ میلیارد نفر در سراسر جهان می‌گذارد. این تخریب یک پنجم مساحت زمین را تشکیل می‌دهد و ۴۰ درصد از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار داده و به طور نامتناسبی نیز روی کسانی تأثیر می‌گذارد که فاقد منابع و ابزار لازم برای مقابله با پیامدهای آن هستند.

روز جهانی محیط زیست امسال بستر ارزشمندی برای افزایش آگاهی عمومی درباره این موضوع مبرم و الهام بخشیدن به اقدام برای حفاظت از سیاره فراهم می‌کند. از تاریخ ۳۱ ماه مه تا اواسط ژوئن، برنامه تبلیغاتی LG Hope Screens ویدیوهای ایجاد شده توسط سازمان UNEP را پخش خواهد کرد که پیامدهای زیان بار صنعتی شدن سریع را نشان می‌دهد و به اثرات مخرب تغییرات آب و هوایی کمک می‌کند. با این حال، این ویدیوها همچنین ابتکارات الهام بخش احیای جنگل‌ها را از نقاط مختلف جهان به نمایش می‌گذارند و از بینندگان می‌خواهند تا فعالانه در بازسازی اکوسیستم‌ها سیاره ما مشارکت کنند.

برنامه LG Hope Screens به‌عنوان پلتفرم قدرتمندی برای شروع مکالمات معنادار و افزایش آگاهی درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی حیاتی ایجاد شده است. در آوریل و هم‌زمان با روز زمین ۲۰۲۴، ال‌جی کمپینی دیجیتالی جذابی برای خارج از خانه و از طریق بیلبورد میدان تایمز راه‌اندازی کرد که حاوی محتوای آنامورفیک مسحورکننده بود. هدف از این کمپین جلب توجه به نیاز فوری به حفاظت از برخی از آسیب پذیرترین گونه‌های در خطر و بازیافت در جهان است. در طول سال، این کمپین مداوم برای جلب توجه گونه‌های مختلف، از پلنگ برفی و عقاب، شیر دریایی گالاپاگوس و گوزن شمالی در اواخر سال ادامه پیدا خواهد کرد.

ماه اکتبر گذشته، برنامه LG Hope Screens به مناسبت روز جهانی غذا نقش بسیار مهمی در بزرگداشت این روز داشت. در طول این رویداد، ویدیوهای کمپین تولید شده توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد پخش شد که بر اهمیت حیاتی آب به‌عنوان عنصری اساسی برای رزق و زندگی داشت. هدف این ویدیوها افزایش آگاهی درباره اهمیت حفاظت از آب به منظور تقویت آینده‌ای پایدارتر است.

ال‌جی به اجرای برنامه Hope Screen برای تقویت طرح‌هایی برای بهبود سیاره و مردم ساکن در آن ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید