۱۴ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی در Life’s Good Zone هنگ‌کنگ توجه ویژه‌ای به ورزش دارد

فصل تابستان از راه رسیده و مجموعه‌ای از رویدادهای ورزشی مورد انتظار را به همراه دارد که شامل بازی‌های تابستانی در پاریس و مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در آلمان است. از آنجایی که بسیاری از مردم در هنگ‌کنگ به دنبال نمایشگرهای بزرگتر برای تماشای ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود با جزئیات خیره‌کننده و واقع‌گرایانه هستند و همچنین دوست دارند تا به‌روزرسانی زنده از آخرین نتایج داشته باشند، ال‎‌جی هنگ‌کنگ از این فرصت استفاده کرده تا جدیدترین و بهترین محصولات خودش را به نمایش بگذارد.

ال‌جی با فروشگاه لوازم خانگی محبوبی به نام Built-in Pro در بزرگترین مرکز خرید در خلیج کوولون به نام MegaBox همکاری کرده است. از ماه ژوئن تا پایان سال، ال‎جی نمایشگاه Life’s Good Zone را برگزار خواهد کرد که در آن، مردم محلی شانس آن را دارند تا هیجان تماشای مسابقات ورزشی مرود علاقه خودشان را در پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED در آسایش خانه‌ای مملو از لوازم خانگی انرژی بخش تجربه کنند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه Life’s Good Zone با پیشرفته‌ترین تلویزیون سری LG OLED SIGNATURE M آشنا خواهند شد که اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان است. این تلویزیون که برای اولین بار در سال گذشته میلادی در هنگ‌کنگ عرضه شد، تلویزیونی ۹۷ اینچی با جعبه اتصال Zero Connect Box است که انتقال بی‌سیم ویدیو و صدا را با کیفیت بالا با فرکانس 4K 120Hz امکان پذیر می‌کند و در عین حال نیز کابل‌ها و لوازم جانبی غیرضروری را حذف می‌کند.

فناوری OLED خودنورده این تلویزیون پیشرفته کیفیت تصویر بی‌نظیری را در صفحه نمایش ۹۷ اینچی ارائه می‌دهد. جعبه اتصال پیشرفته Zero Connect Box آن نه تنها آزادی طراحی بیشتری را ارائه می‌دهد بلکه از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‎‌کند و هر بازی و مسابقه را با صداها و تصاویر واقع‌گرایانه برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

این منطقه همچنین دارای راهکار نوآورانه LG PuriCare AeroFurniture است که مشتریان را به استراحت در فضایی با هوای تازه و تمیز دعوت می‌کند. بازدیدکنندگان همچنین شاهد راه پله بزرگی مزین با آرم Life’s Good خواهند بود که به آن‌ها یادآوری می‌کند که با کمک نوآوری‌های ال‌جی که برای افزایش راحتی و آسایش طراحی شده‌اند، زندگی را در بالاترین حد زندگی کرد.

دستگاه تصفیه‌کننده هوای LG PuriCare AeroFurniture که به‌عنوان میز و چراغ نیز عمل می‌کند، می‎‌تواند با هر فضای داخلی خانه مطابقت داشته باشد. این دستگاه با دستیابی به تعادل قابل توجهی بین عملکرد و طراحی، حتی شامل یک شارژر بی‌سیم است که جنبه راحتی بیشتری را برای کاربران ایجاد می‌کند.

ال‌جی هنگ‌کنگ با ادغام یکپارچه تلویزیون‌های OLED با صفحه نمایش بزرگ و همچنین دستگاه تصفیه‌کننده هوای PuriCare AeroFurniture در فضای نمایشگاه، محیط منسجمی را ایجاد کرده که به طور مؤثر نشان می‌دهد که چطور محصولات و فناوری‌های ال‌جی می‌توانند تجربه اجتماعی مشترک را ارتقا بدهند. این ابتکار به زیبایی نشان می‌دهد که چطور عشق به ورزش می‌تواند مردم را دور هم جمع کند و پیام Life’s Good را نشان بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید