۲۳ تیر ۱۴۰۳

جشن قهرمانی اروپا با تبلیغات اختصاصی در آلمان و مالزی

ماه گذشته بزرگترین رقابت فوتبال اروپا در آلمان آغاز شد. با برنامه‌ریزی فینال برای ۱۴ ژوئیه، دفاتر ال‌جی در سراسر جهان تبلیغات مختلفی را اعلام کردند تا به طرفداران فوتبال این فرصت را بدهد تا هر ضربه توپ را به گونه‌ای تجربه کنند که گویی شخصاً شاهد آن هستند، آن هم در حالی که راحت در خانه خودشان نشسته‌اند.

ال‌جی آلمان به‌عنوان دفتر این شرکت در کشور آلمان، کمپین‌های تبلیغاتی و نکات برجسته مختلفی را اجرا کرده تا اطمینان حاصل کند که مصرف‌کنندگان می‌توانند در طول جشن چهار هفته‌ای «بازی زیبا» بتوانند هر گل و پاس گل در سطح جهانی را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.

ال‌جی آلمان در شبکه‌های اجتماعی خودش در ابتدای مسابقات، یک پروژکتور CineBeamQ را قرعه کشی کرد و تماشای خصوصی با دوستان را بسیار به‌یادماندنی و تماشایی کرد. برای اینکه علاقه‌مندان ورزش بومی نیز بتوانند از هر بازی نهایت لذت را ببرند، این شرکت دستور غذای Life’s Good Fan Snack برای بین دو نیمه را به اشتراک گذاشته است. این دستور غذای جدید Life’s Good Fan Snack هر ماه به اشتراک گذاشته می‌شود و می‌تواند مناسبت‌های ورزشی دیگری همچون مسابقات قهرمانی را جذاب‌تر کند.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند ورزش را از طریق تلویزیون تماشا کنند، شاید به‌خاطر اینکه پخش زنده هر رویداد ورزشی مهم و تصاویر نزدیک را ارائه می‌دهند، ال‌جی آلمان چندین تبلیغ ارزشمند بازگشت وجه نقد با حداکثر مبلغ ۵۲۰۰ یورو مانند یک کمپین ملی برای تلویزیون‎‌ها و ساندبارهای ال‌جی را ارائه کرده که در آن، فضای استادیوم در داخل اتاق نشیمن تداعی می‌شود.

تلویزیون‌های LG OLED evo استانداردهای جدیدی را در فناوری پردازش تلویزیون تعیین کرده‌اند و پس از سال‌ها و سال‌ها نوآوری پیش‌گام، کیفیت تصویر بی‌نظیری را به رخ می‌کشند. به همین ترتیب، بیش از یک دهه تمرین طول می‌کشد تا یک فوتبالیست حتی به حرفه‌ای شدن فکر کند چه برسد به دعوت شدن به تیم ملی؛ بنابراین، چه کسی بهتر از فوتبالیست‌های آلمانی کوین تراپ و نیکلاس فولکروگ برای نشان دادن قدرت تلویزیون LG OLED evo وجود دارد؟

نیکلاس فولکروگ نه تنها از تماشای بازی‌ها در تلویزیون LG OLED evo خودش لذت می‌برد بلکه هزاران هوادار فوتبال که در خانه در مقابل تلویزیون خود نشسته‌اند را با زدن گل‌های حیاتی برای باشگاه و کشورش، مانند گل تساوی او در وقت اضافه مقابل سوئیس در مرحله گروهی، به وجد می‌آورد. ال‌جی آلمان مفتخر است که با فوتبالیست‌های استثنایی هم در داخل و هم در خارج از زمین همکاری می‌کند و لذتی که فوتبال برای میلیاردها نفر در سراسر جهان در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به ارمغان می‌آورد، را ارائه می‌دهد.

و حتی قبل از اینکه این مسابقات شروع شوند، فعالیت‌های بازاریابی مرتبط با فوتبال ال‌جی آلمان با قرعه کشی پیراهن‌ها در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آن همراه با رویداد فروش فروشگاه آنلاین راه‌اندازی شد و ده مجموعه تریکو برای باشگاه‌های ورزشی ارائه کرد.

با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان اروپایی در سراسر جهان نام آشنا هستند، هیجان برای مسابقات یورو فراتر از اروپا است. ال‌جی مالزی با متعهد شدن به لذت بردن مشتریان از تجربه Life’s Good در سرتاسر سال، به ویژه در فصل فوتبال، تبلیغ Frenzy Bola Bola را در ماه مه راه انداخت. این طرح ابتکاری فرصت‌های فراوانی برای مردم محلی فراهم کرد تا با به دست آوردن معاملات شگفت‌انگیز روی محصولات ال‌جی، خود را در این بازی غوطه‌ور کنند.

علاوه بر صرفه‌جویی‌های عمده، مشتریان می‌توانند با خرید محصولات منتخب ال‌جی، یک سفر انحصاری به اروپا را نیز برنده شوند و از تخفیف اعتبارات Touch ‘n Go eWallet بهره‌مند شوند. این محصولات شامل تلویزیون LG OLED ۲۰۲۴، ساندبار، ماشین لباسشویی WashTower، راهکار مراقبت از لباس Styler، یخچال InstaView، جاروبرقی CordZero، کولر گازی ARTCOOL و تصفیه‌کننده هوا و تصفیه کننده آب PuriCare است.

مجموعه‌های سرگرمی خانگی ال‌جی کاملاً به فناوری نوآورانه مجهز شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که بینندگان همه چیز را از شروع بازی تا سوت پایان بدون ترک خانه‌شان احساس می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید