۰۳ تیر ۱۴۰۳

الهام بخشیدن به آینده جنبش Smart Green در Another Hanok

هانوک (Hanok) خانه‌های سنتی کره‌ای هستند که به خاطر ساخت و ساز زیبا و ادغام هماهنگ با طبیعت شهرت دارند. ال‌جی اسپانیا با الهام از این فرم معماری متمایز که به دلیل بهره‌وری انرژی، تهویه طبیعی و روشنایی آن ارزشمند است، خانه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Another Hanok ساخته است. این اقامتگاه نوآورانه جدیدترین پیشرفت‌های فناوری و طراحی ال‌جی را به نمایش می‌گذارد و برخی از پروژه‌های متمرکز بر محیط زیست را برجسته می‌کند که بخشی از جنبش سبز هوشمند ال‌جی اسپانیا است.

در مراسم افتتاحیه Another Hanok، ال‌جی بر تعهد خودش به حمایت از واکنش جهانی آب‌وهوایی از طریق ابتکارات مداوم ESG و راهکارهای محصول پایدار تأکید کرد. در این مراسم ۸۰ مهمان از جمله رئیس ال‌جی اسپانیا، مقامات دولتی محلی و کره‌ای و نمایندگانی از شرکت‌های مختلف شریک حضور داشتند. ال‌جی اسپانیا از زمان تأسیس جنبش Smart Green در سال ۲۰۱۷، راهکارها و محصولاتی که هدف آن‌ها کاهش آسیب‌های زیست محیطی است و مشارکت جامعه را تقویت می‌کنند را توسعه داده است.

نوآوریهای کارآمد برای مسکنهای پایدار

خانه Another Hanok خودکفا، متصل و با انرژی پایدار است، فلسفه سبز هوشمند ال‌جی را پذیرفته و تجسم می‌کند. این خانه انرژی پاک را تولید و ذخیره می‌کند و به اشتراک می‌گذارد و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته ال‌جی به‌عنوان راهی برای کاهش اثرات زیست محیطی آن به ۱۰۰ درصد استقلال انرژی دست پیدا کرده است.

منتهی به ورودی Another Hanok نیز مسیری است که به زیبایی طراحی شده تا حس آرامش و صلح را القا کند و این در حالی است که به بازدیدکنندگان مسائل محیطی مبرم پیش روی سیاره ما را یادآور می‌شود. هنگامی که بازدیدکنندگان به خانه نزدیک می‌شوند، انواع نمایشگرها و تأسیسات تعاملی را خواهند دید که چالش‌های کاهش انتشار کربن و نیاز فوری شرکت‌ها و مصرف‌کننده را به اتخاذ شیوه‌های مسئولانه نشان می‌دهد.

در داخل، بازدیدکنندگان می‌توانند چندین فضا را که هر کدام بر جنبه‌های مختلف زندگی پایدار متمرکز شده‌اند، کاوش کنند. از وسایل کم مصرف تا سیستم‌های پیشرفته HVAC، اقامتگاه Another Hanok نشان می‌دهد که چطور فناوری‌ها و راهکارهای پیشرفته ال‌جی می‌تواند به ساخت خانه‌ای با انرژی صفر کمک کند. نصب یکپارچه پمپ حرارتی LG Therma V R290 Monobloc به استفاده کارآمد از برق خانه کمک می‌کند و در عین حال نیز گرمایش و سرمایش قابل اعتمادی برای راحتی بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. به راحتی، مصرف انرژی این محصول را می‌توان از طریق سرویس انرژی اپلیکیشن ThinQ کنترل کرد. علاوه بر این، انرژی مازاد تولید شده توسط پنل‌های خورشیدی نصب شده روی سقف این اقامتگاه نیز در سیستم ذخیره انرژی ال‌جی ذخیره می‌شوند.

گسترش Smart Green Movement

جنبش سبز هوشمند ال‌جی اسپانیا در سال ۲۰۱۷ میلادی راه‌اندازی شد، طرحی ابتکاری که همچنان به بازسازی محیط‌ها و اکوسیستم‌های بومی کمک می‌کند. اهداف این جنبش شامل کاشت ۴۸ میلیون درخت (Smart Green Trees) بازسازی جمعیت ۴۸ میلیون زنبور ایبری برای اطمینان از گرده افشانه گونه‌های گیاهی بومی بی‌شمار (Smart Green Bees) و احیای سلامت دریای مدیترانه (Smart Green Seas) است.

تجربه Another Life

اقامتگاه Another Hanok بخشی از مجموعه Another Life ال‌جی است، مجموعه‌ای از فضاهای تجربه آفلاین است که فرصت منحصربه‌فردی برای تعامل با محصولات تقویت‌کننده سبک زندگی ال‌جی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هر یک از این فضاها، فضایی دلپذیر همراه با نمایش‌ها و نمایشگاه‌های جذابی هستند که پایداری و نوآوری‌های فنی مسئولانه را ارتقا می‌دهند. این مجموعه در کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شده و از آن زمان نیز با اضافه شدن سایت‌هایی مانند Another Saigon در سطح بین‌المللی گسترش یافته است.

ال‌جی اقامتگاه Another Hanok را یک نمایشگاه جدید و جذاب‌تر B2B می‌داند که در آن، مشتریان اروپایی B2B می‌توانند به طور مستقیم به تعهد قوی این شرکت برای دستیابی به بی‌طرفی کربن پی ببرند. ال‌جی با روح فلسفه Life’s Good خود به نوآوری و الهام بخشیدن ادامه خواهد داد و از رهبری فناوری خودش برای کمک به آغاز دوره جدیدی از پایداری استفاده می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید