۰۲ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی از طریق شبکه‌های اجتماعی تأثیر مثبت کمپین Life’s Good را افزایش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) چالشی جهانی در رسانه‌های اجتماعی به راه انداخته است تا با تشویق مشتریان در سراسر جهان به ایجاد و اشتراک‌گذاری لحظات خوش‌بینی روزمره در فیدهای رسانه‌های اجتماعی خودشان، وعده کمپین Life’s Good ال‌جی را تقویت کنند. این چالش در تیک‌تاک و اینستاگرام اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا با ارسال لحظات خوش‌بینانه و سلفی‌هایی با ژست «قلب انگشتی» که نمادی محبوب در بین آیدل‌های کی‌پاپ است و با استفاده از هشتگ‌های #Lifesgood و #Optimismyourfeed محیط مثبت‌تری را در فیدهای رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند.

کیم هیو یون رئیس واحد مدیریت برند در شرکت ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ال‌جی متعهد است که به وعده کمپین Life’s Good خود عمل کند. هدف از این چالش رسانه‌های اجتماعی کشف و به اشتراک گذاشتن معنای زندگی خوب برای مشتریان ما است. ما معتقدیم که قدرتی واقعی در داشتن نگرشی خوش‌بینانه به زندگی وجود دارد و چالش رسانه‌های اجتماعی کمپین Optimism your feed نیز درباره استقبال از فرصت برای الهام بخشیدن به فعالیت‌های مثبت بیشتر در دنیای مجازی و واقعی است.»

چالش رسانه‌های اجتماعی بخشی از کمپین Optimism your feed ال‌جی است و پس از راه‌اندازی چالش Optimism your feed playlist در ماه گذشته میلادی ارائه شده بود، چالشی که بر طبق پلی لیست آن محتوای فید شما خوش‌بینانه‌تر می‌شود. این پلی لیست با همکاری اینفلوئنسرهای جهانی که به دلیل تأثیر مثبتشان شناخته می‌شوند، ایجاد شده و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا پست‌های نشاط‌آور و تشویق‌کننده بیشتری را شاهد باشند. تنها پس از سه هفته از انتشار این چالش در یوتیوب، تیک‌تاک و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، این پلی لیست بیش از ۱.۲ میلیارد بازدید به دست آورده است. این چالش در سراسر جهان طنین‌انداز شده و نظراتی را درباره اشتیاق افراد برای مشارکت و تأثیر مثبت روی الگوریتم‌هایشان برانگیخته است.

چالش رسانه‌های اجتماعی از کاربران سراسر جهان دعوت می‌کند تا به اینفلوئنسرهایی از جمله تیا چوی، ویکتوریا براون، جاش هارمون، Team1llusion، لینا ویواس و ساموئل وایدنهوفر در گسترش خوش‌بینی در فیدهای رسانه‎‌های اجتماعی بپیوندند. تنها در چهار روز، حدود ۲۱۰۰۰ کاربر به این جنبش پیوستند تا لحظات خوش‌بینانه خودشان را به اشتراک بگذارند.

در همین حال نیز ال‌جی رویداد کمپین آفلاینی به نام Optimism your day را راه‌اندازی که تا اوایل ماه ژوئیه ادامه خواهد داشت. یک کامیون مزین به شعار نام تجاری Life’s Good این شرکت قرار است از ۱۱ سایت تجاری در کره بازدید کند. این کامیون نمایشگر ال‌ای‌دی بزرگی نیز دارد که ویدیوهای کمپین Life’s Good را پخش می‌کند و شعارهای مثبتی که کارمندان ال‌جی در سرتاسر جهان به اشتراک گذاشته‌اند را به نمایش می‌گذارد. ال‌جی معتقد است که باید پیام خوش‌بینی کمپین را به کارمندان و همچنین جهان خارج منتقل کند.

مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو گفته:

«ما همه سفیران برند ال‌جی هستیم. اگر هر یک از ما در یک لحظه شروع به روشن کردن محیط اطراف خود بکنیم، معتقدم که ال‌جی یک روز به شرکتی تبدیل می‌شود که واقعاً اثر مثبتی دارد و به ایجاد زندگی بهتر و دنیای بهتر کمک می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید