۰۹ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی از کتاب برند Brave Optimists رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است اولین کتاب برند خودش را به‌عنوان بخشی از کمپین جهانی خودش در راستای ابتکار نشاط‌آور Life’s Good راه‌اندازی کند که هدف آن انتشار پیام خوش‌بینی و شادی این شرکت در سراسر جهان است.

کتاب برند مجموعه‌ای از داستان‌های جذاب از کارمندان فعلی و سابق ال‌جی است که نگاهی عمیق به عزم، دلسوزی و خوش‌بینی شجاعانه‌ای ارائه می‌دهد که معرف افراد ال‌جی است. این کتاب شامل ۲۸ فصل است که به چهار بخش تقسیم می‌شوند؛ این چهار بخش نیز شامل سه ارزش اصلی ال‌جی یعنی «تجربه مشتری سازش‌ناپذیر»، «نوآوری انسان محور» و «گرما برای قدرت بخشیدن به لبخند» و همچنین بخش دیگری به نام «خوش‌بینان شجاع» است.

در میان کسانی که برای Brand Book مصاحبه شده‌اند، مدیر عامل فعلی ال‌جی یعنی ویلیام چون نیز دیده می‌شود، کسی که فرهنگ خوش‌بینی و الهام این شرکت را برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای همه نشان داده است. این کتاب لحظات تعیین‌کننده‌ای را در تاریخ ال‌جی شامل می‌شود که از ورود این شرکت به بازار ایالات متحده آمریکا تا توسعه محصولات پیشگامانه مختلف مانند یخچال InstaViewTM، تلویزیون LG SIGNATURE OLED R و لپ‌تاپ فوق سبک LG gram را در بر می‌گیرد. این کتاب همچنین بینش‌هایی را درباره اینکه چطور واحدهای تجاری ال‌جی مانند شرکت راهکارهای قطعات خودرو به طور مداوم گسترش یافته‌اند تا به محرک‌های کلیدی رشد آینده تبدیل شوند. علاوه بر این، این کتاب به داستان پس‌زمینه وعده معروف برند Life’s Good این شرکت می‌پردازد.

کیم هیو یون رئیس مدیریت برند در شرکت ال‌جی بیان کرده:

«کتاب برند جدید ما هویت منحصربه‌فرد شرکت ما را با به اشتراک گذاشتن داستان‌های کارمندان و چالش‌هایی که با خوش‌بینی شجاعانه و عزم بی‌امان با آن‌ها روبرو بوده‌ایم و بر آن‌‎ها غلبه کردیم را تجلیل می‌کند. این همچنین تعهد به نوآوری را برجسته می‌کند که همچنان ما را در سفر به سمت تبدیل شدن به شرکت راهکار زندگی هوشمند سوق می‌دهد.»

نسخه انگلیسی کتاب برند Brave Optimists تا پایان این ماه در قالب کتاب الکترونیکی در فروشگاه‌های کتاب الکترونیکی جهانی در دسترس خواهد بود. حق امتیاز حاصل از فروش نیز برای حمایت از پروژه‌های مشارکت اجتماعی به کار گرفته خواهد شد که همسو با مأموریت ال‌جی برای ایجاد زندگی بهتر برای همه است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید