۲۰ مرداد ۱۴۰۳

الکتریکی سازی خانه برای ایجاد دنیایی بهتر

خانه مرکز همه چیز است و همچنین اغلب اوقات بهترین مکان برای شروع ایجاد تغییر مثبت در جهان به شمار می‌رود. یک مثال بارز آن نیز ترند الکتریکی سازی خانه است که به طور خلاصه، با جایگزینی لوازم خانگی با سوخت فسیلی با وسایل برقی پاک‌تر و کارآمدتر به پایداری کمک می‌کند.

الکتریکی یا برقی سازی خانه شامل نصب لوازم خانگی برقی و سیستم‌های سرمایش و گرمایش برقی همچون پمپ‌های حرارتی است که گرما را از مکانی به مکان دیگر با گردش مبرد انتقال می‌دهد. پمپ‌های حرارتی مزایای عملی آسایش داخلی در تمام طول سال را فراهم می‌آورند و این در حالی است که برقی کمتری مصرف می‌کنند. وقتی که این سیستم با پنل‌های خورشیدی و سیستم‌های ذخیره‌سازی باتری یکپارچه شود، کارها را یک گام فراتر می‌برد و به صاحبان خانه‌ها قدرت استقلال در انرژی و توانایی تأمین برق خانه‌هایشان در هنگام قطعی برق را می‌دهد.

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله علمی معتبر Joule منتشر شده، الکتریکی سازی می‌تواند انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) را در بخش مسکونی ۳۶ تا ۶۴ درصد کاهش بدهد و انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای در ایالات متحده آمریکا را از ۵ تا ۹ درصد کم کند. برای تسریع گذار به سمت الکتریکی سازی، بسیاری از دولت‌ها در حال حاضر مشوق‌ها و یارانه‌هایی را ارائه می‌کنند که شامل مواردی در قانون کاهش تورم دولت آمریکا است تا به‌کارگیری فناوری‌های خانگی با کارایی انرژی را تشویق کنند.

الکتریکی سازی خانه‌تان با ال‌جی مزایای قانع‌کننده و خوب فناوری مرکزی پیشرفته این شرکت و همچنین مجموعه گسترده محصولات پیشرفته و کم مصرف را به همراه دارد. قطعات اصلی نوآورانه ال‌جی از جمله موتورهای قابل اعتماد و با راندمان بالا، عملکردی بی‌نظیر و کم مصرف را در انواع لوازم خانگی تضمین می‌کنند.

این شرکت همچنین اتصال یکپارچه و مدیریت انرژی آسان از طریق ThinQ Energy را فراهم می‌کند که با طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی ال‌جی و سیستم‌های HVAC سازگار است. پلتفرم LG Home Energy Platform نیز با تمرکز روی سیستم ذخیره‌ساز انرژی (ESS) مصرف انرژی را برای جلوگیری از اتلاف و انتشار گازهای گلخانه‌ای بهینه می‌کند و کنترل هوشمند لوازم خانگی متصل را امکان‌پذیر می‌سازد.

بسیاری از محصولات ال‌جی که به کاهش انتشار کربن و افزایش بهره‌وری انرژی کمک می‌کنند، واجد شرایط تخفیف هستند. از اجاق‌های القایی دارای گواهی ENERGY STAR گرفته تا سیستم‌های HVAC کم مصرف و کم آلاینده، ال‌جی مجموعه متنوعی از راهکارهای پیشرفته را ارائه می‌کند که می‌تواند وابستگی خانوارها به سوخت‌های فسیلی را به شدت کاهش بدهد و در عین حال نیز راندمان را افزایش بدهد. از جمله این موارد می‌توان به آب‌گرم‌کن مجهز به پمپ‌های حرارتی و راهکارهای مبتکرانه لباسشویی مانند ماشین لباسشویی و خشک کن WashCombo با Inverter HeatPump اشاره کرد.

الکتریکی سازی خانه سرمایه‌گذاری در آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر است. با لوازم برقی کارآمد و فناوری‌های اصلی ال‌جی می‌توانید فضای زندگی خودتان را به یک خانه تمام الکتریکی تبدیل کند، ردپای انرژی خود را کاهش بدهید، تأثیرات زیست محیطی خودتان را به حداقل برسانید و تغییرات مثبتی در جهان ایجاد کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید