۰۸ مرداد ۱۴۰۳

تجسم مجدد طراحی لوازم خانگی در تئاتر بزرگ ورشو

ال‌جی متعهد است که زندگی روزمره را از طریق هم‌افزایی هنر و فناوری بهبود ببخشد و هر سری محصولات را با معیارهای یکسانی از نوآوری و طراحی همراه کند. حتی لوازم خانگی که عمدتاً روی عملکرد متمرکز هستند، اکنون با توجه به تطبیق‌پذیری طراحی ساخته می‌شوند و همین نیز در تهویه مطبوع‌های با عملکرد بالای این شرکت کاملاً مشهود است.

در پایان ماه ژوئن، ال‌جی لهستان از جدیدترین کولرهای گازی ARTCOOL و DUALCOOL در رویدادی ویژه در تئاتر بزرگ ورشو و اپرای ملی این شهر رونمایی کرد. این ارائه ترکیب منحصربه‌فرد فناوری پیشرفته و زیبایی شناسی پیچیده را برجسته می‌کند که نمایانگر این تهویه مطبوع‌ها هستند.

این رویداد بهترین تهویه مطبوع ال‌جی از نظر بصری را به نمایش گذاشته و این فرصت را در اختیار علاقه‌مندان به باله و اپرا قرار داده تا از نزدیک ببینند که چطور فناوری و هنر مدرن می‌توانند سطح جدیدی از جذابیت و قدردانی را برای هر دو حوزه به همراه داشته باشد.

از آنجایی که این مکان محل برگزاری اپرای ملی لهستان نیز است، نمایشگاه عکسی توسط هنرمندی به نام اوا کراسوکا نیز برپا شده است، کسی که بیش از دو دهه وقت خودش را صرف شکار زیبایی این رقص کرده است. تصاویر خیره‌کننده این هنرمند از رقاصان باله در ژست‌های بسیار زیبا در سراسر سالن به نمایش گذاشته شده و به طور هماهنگ نیز با فضای داخلی پیچیده تئاتر و همچنین تهویه مطبوع‌های ال‌جی ترکیب شده است.

سیستم‌های تهویه مطبوع کم مصرف ARTCOOL Gallery با طراحی خودشان متمایز می‌شوند و به جای مزاحمت ایجاد کردن در طراحی فضای داخلی سعی در تکمیل کردن آن دارند. حالت LCD تهویه مطبوع LG ARTCOOL Gallery صفحه‌ای دارد که در آن تصاویر و عکس‌هایی را از گوشی‌های هوشمند دریافت می‌کند و به نمایش می‌گذارد و این در حالی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آثار هنری مورد علاقه خودشان را به نمایش بگذارد و حس شخصی سازی بیشتری را به فضای خانه خود ببخشند. تهویه مطبوع LG ARTCOOL نه تنها شرایط اتاقی راحت و راندمان انرژی بالا را ارائه می‌کند بلکه عناصر طراحی جدیدی را نیز به فضای داخلی اضافه می‌کند، درست همان‌طور که توسط طراحی‌های داخلی Paweł Jurkiewicz Studio و همچنین آدریانا پونیکیوسکا از استودیو adpo studio قابل مشاهده است.

طراح داخلی پاول جورکیویچ بیان کرده:

«فضای داخلی آپارتمان اختصاصی من ارزش‌های زیبایی شناسی کولر گازی LG ARTCOOL Gallery را ارائه می‌دهد. محیط آن به گونه‌ای طراحی شده است تا نشان بدهد که چگونه حتی عناصر فنی همانند یک تهویه مطبوع می‌تواند به راحتی درون فضای داخلی یک آپارتمان کلاسیک ترکیب شود. به لطف ویژگی‌های فنی آن نیز این کولر گازی می‌تواند تا ارتفاع ۱۵۰ سانتیمتر از کف زمین نصب شود تا همانند یک قاب عکس به نظر برسد. این وسیله معمولی به یک عنصر تزیینی تبدیل شده که به طراحان این آزادی را می‌دهد تا مکان مناسب خودشان را انتخاب کنند. از یک سو، کولر گازی نوید عملکرد کارآمدی را می‌دهد و این در حالی است که از سوی دیگر، لازم نیست کاربران نگران این باشند که هماهنگی دکور را به هم بزند.»

ال‌جی به طور مدام نشان می‌دهد که محصولاتش نوآوری را با طراحی ممتاز ترکیب می‌کنند و راهکارهایی را ارائه می‌کنند که زندگی روزمره مشتریان را غنی‌تر و راحت‌تر می‌کنند تا به پیام Life’s Good دست پیدا کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید