۲۷ شهریور ۱۴۰۳

تمرکز ویژه ال‌جی روی مرکز تحقیق و توسعه اندونزی

ال‌جی در اقدامی استراتژیک برای تقویت حضور خودش در کشور اندونزی، با سرمایه‌گذاری در باارزش‌ترین دارایی‌اش یعنی افراد، به قابلیت‌های مرکز تحقیق و توسعه خودش در این کشور سرعت بخشیده است.

در سال گذشته، ال‌جی اندونزی با هدف ارتقای قابلیت‌های عملیاتی شرکت و پیشبرد مأموریت خودش برای ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان بیشتر در سراسر جهان، مرکز تحقیق و توسعه در سطح جهانی خودش را به صورت رسمی افتتاح کرد.

این مرکز تحقیق و توسعه ۴۰۰۰۰ متر مربعی در سیبیتونگ قرار است به مرکز اصلی برای گسترش ال‌جی به بازارهای جدید جهانی تبدیل شود. این امکانات به ال‌جی اجازه می‌دهند تا بتواند عملیات یک مرحله‌ای را اندونزی اجرا کند و فرایندهای زنجیره تأمین خودش را در یک جریان کاری یکپارچه ادغام کند که شامل توسعه، تولید، فروش، بازاریابی و خدمات مشتری می‌شود. این امر باعث می‌شود که ال‌جی اندونزی اولین زیرمجموعه ال‌جی در جهان باشد که قادر به انجام این وظایف به طور هم‌زمان است.

لی سو یون رئیس مرکز تحقیق و توسعه ال‌جی در اندونزی بیان کرده:

«مرکز تحقیق و توسعه ما در مرکز اندونزی تعهد بی‌دریغ ما را برای خدمت به اندونزی با بالاترین کیفیت محصولات، پرورش نیروی انسانی بسیار رقابتی با ایجاد شغل، انتقال دانش و ایجاد نوآوری تقویت می‌کند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که مرکز تحقیق و توسعه اندونزی به تأثیر مثبت نه تنها بر شرکت بلکه بر جامعه گسترده‌تر اندونزی ادامه بدهد.»

این مرکز پیشرفته نه‌تنها به‌عنوان محلی برای آزمایش آخرین نوآوری‌های ال‌جی عمل می‌کند بلکه از توسعه تلویزیون‌های جدید برای بازار جهانی نیز پشتیبانی می‌کند.

این مرکز تست‌های دقیقی را روی محصولات انجام می‌دهد تا مقاومت آن‌ها را در برابر رطوبت، گرما و لرزش و همچنین توانایی بسته‌بندی برای محافظت از اقلام در برابر افتادن را ارزیابی کند. این آزمایش‌ها برای تأیید دوام تلویزیون‌های ال‌جی در طول چرخه عمر محصول از حمل تا استفاده انجام می‌شود.

فراتر از توسعه فنی، ال‌جی اندونزی به دنبال توانمندسازی منابع انسانی محلی از طریق این امکانات جدید است. به‌عنوان بخشی از این طرح، ال‌جی اندونزی ۱۰۰ کارگر محلی را به کره جنوبی فرستاده تا در برنامه آموزشی شرکت کرده و مهارت و دانش ضروری را یاد بگیرند. یک تیم محلی بسیار با صلاحیت، بخش‌های تضمین کیفیت فنی و توسعه تأسیسات را رهبری می‌کند و ال‌جی تقریباً ۴۰۰ نفر را برای راه‌اندازی آن استخدام کرده است و برنامه‌هایی برای استخدام افراد بیشتری در سال‌های آینده دارد.

مرکز تحقیق و توسعه ال‌جی اندونزی برای بهبود بیشتر منابع انسانی، در حال بررسی برنامه‌های بورس تحصیلی، دوره‌های کارآموزی، حمایت‌های مالی پروژه و مشارکت با مؤسسات آموزشی برجسته محلی است. هدف این طرح تقویت رابطه صنعت و دانشگاه و ایجاد فرصت‌های گسترده‌تر برای جوانان با استعداد اندونزی است. این مطمئناً نوآوری بیشتری را تقویت می‌کند و منجر به تولید محصولات جدیدی می‌شود که برای بازار جهانی طراحی شده‌اند.

استانداردهای عملیاتی بالای مرکز تحقیق و توسعه اندونزی، سه گواهینامه ISO را برای SHEE (ایمنی، سلامت، محیط زیست و انرژی) با تأکید بر تعهد این مرکز به عملیات‌های ایمن و سازگار با محیط زیست به دست آورده است.

با اجرای سیستم مدیریت ساختمان پیشرفته (BMS)، مرکز تحقیق و توسعه اندونزی ال‌جی با نظارت و کنترل بهینه تهویه مطبوع، تهویه هوا، سیستم‌های آب، اعلام حریق و برق، پایداری محیط زیست و کارایی انرژی را تضمین می‌کند.

فراتر از افزایش کارایی عملیاتی، هدف از این مرکز تحقیق و توسعه، کمک به شرکت در انطباق با استانداردهای ملی با تطبیق محصولاتش برای ارائه خدمات بهتر به بازار محلی مانند اخذ گواهینامه استاندارد ملی اندونزی (SNI) است. در میان باارزش‌ترین کمک‌هایش تاکنون، این مرکز به توسعه LG OLED G4 کمک کرده است که جدیدترین تلویزیون OLED است که ۶۰ درصد پلاستیک کمتری نسبت به تلویزیون‌های معمولی دارد و اخیراً برای چهارمین سال متوالی گواهی سازگاری با محیط زیست را دریافت کرده است.

مرکز تحقیق و توسعه ال‌جی اندونزی با نگاهی به آینده به ترویج پایداری از طریق ابتکارات کلیدی ESG ادامه خواهد داد که تحت برنامه LG LOVES Indonesia سازماندهی شده‌اند. این شرکت با تمرکز بر محیط زیست، آموزش، رفاه جامعه و رشد کودکان، قبلاً چندین پروژه را در اندونزی آغاز کرده است که شامل LG Loves Green، LG Loves School، LG Loves and Cares و همچنین LG Loves Children است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید