۱۹ شهریور ۱۴۰۳

ال‌جی راهکارهای تولید مجازی خودش را بهبود می‌بخشد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که سهامی را در شرکت Mo-Sys Engineering به دست آورده است، شرکتی که یک توسعه دهنده پیشرو در بازار راهکارهای تولید مجازی و روباتیک دوربین است. این سرمایه‌گذاری و مشارکت استراتژیک، قابلیت‌های ال‌جی را در بخش‌های فناوری تولید و پخش مجازی گسترش می‌دهد و آن را قادر می‌سازد تا مجموع جامع‌تری از راهکارهای پیچیده مبتنی بر سخت‌افزار و نرم‌افزار ارائه بدهد.

استودیوهای تولید مجازی که قبلاً در انحصار صنعت سینما قرار داشتند، محبوبیت فزاینده‌ای در بین پخش‌کنندگان تلویزیونی به دست آوردند و شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی نیز که به دنبال تولید محتوای خودشان هستند، علاقه‌مند به این فناوری هستند. استودیوهای تولید مجازی با استفاده از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های پیشرفته از جمله صفحه نمایش‌های LED با مقیاس بزرگ، ردیابی دوربین، کنترل‌کننده‌های LED و سرورهای رسانه‌ای توانسته امکانات و روش‌های جدیدی را برای هنر داستان‌سرایی بصری به ارمغان بیاورد.

ال‌جی که به خاطر فناوری نمایشگر خودش در این صنعت شناخته شده است، در حال حاضر خودش را در این بخش در حال رشد تثبیت کرده و صفحه نمایش‌های Micro LED و LED را برای استودیوهای واقعیت مجازی (VR) و واقعیت توسعه یافته (XR) ارائه کرده است. ال‌جی از طریق مشارکت استراتژیک خودش با شرکت Mo-Sys قادر است طیف کامل‌تری از راهکارها و محصولات را برای تولیدات مجازی و استودیوهای XR ارائه بدهد. به‌عنوان بخشی از این قرارداد نیز این دو شرکت قادر خواهند بود به طور یکپارچه از مشتریانی پشتیبانی کنند که ترجیح می‌دهند تا نمایشگرها و کنترل‌کننده‌های LED ال‌جی را با محصولات و سیستم‌های XR شرکت Mo-Sys ترکیب کنند تا یک راهکار کامل برای واقعیت توسعه یافته ایجاد کنند.

پایک کی مون رئیس واحد تجاری نمایشگر اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«ما از این همکاری جدید و از ارزش منحصربه‌فردی هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم از طریق ترکیب تسلط ال‌جی در فناوری نمایشگر با تخصص شرکت Mo-Sys در راهکارهای تولید مجازی به مشتریان ارائه بدهیم. ال‌جی به دنبال همکاری با شرکا برای تقویت قابلیت‌های خودش به‌عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای B2B و تجربیات نوآورانه خواهد بود.»

مایکل گیسلر مدیر عامل شرکت Mo-Sys Engineering بیان کرده:

«ما خوشحالیم که از حمایت ال‌جی برخورداریم چراکه همچنان به دنبال نوآوری در زمینه فناوری‌های جدید تولید مجازی هستیم. سرمایه‌گذاری آن‌ها ما را قادر می‌سازد تا تلاش‌های تحقیق و توسعه خود را افزایش بدهیم، پایداری را پیش ببریم و راهکارهای تولید کارآمدتری ایجاد کنیم.»

راهکارهای تولید مجازی ال‌جی در کنوانسیون پخش بین‌المللی (IBC) در آمستردام هلند از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ سپتامبر به نمایش گذاشته می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید