۱۱ دی ۱۳۹۵

در نمایشگاه CES 2017: روبات‌های ال‌جی در مرکز صحنه

ال‌جی قرار است فناوری‌های خود در زمینه اینترنت اشیا را برای خانه، بیرون از خانه و اماکن عمومی به نمایش درآورد.

این هفته، ال‌جی فناوری‌های روبات پیشرفته خود را به نمایش می‌گذارد تا ابتکاراتش در زمینه اینترنت اشیا را که انتظار می‌رود مضمون اصلی نمایشگاه CES 2017 باشد نشان دهد.

مجموعه محصولات روباتیک ال‌جی با استفاده از قدرت پردازش تحلیلی نیرومند قادر خواهند بود در محیط‌های پیچیده پیمایش کرده و کاربردی‌ترین و مؤثرترین مسیرها برای انجام وظایف را کشف کند تا زندگی مردم در تمامی ابعاد ساده‌تر شود.

اولین روبات‌های ال‌جی که جارو نیستند ابتکاراتی فراتر از فناوری‌های ال‌جی در جاروهای اتومات HOM-BOT ال‌جی دارند و به فناوری‌های هوش مصنوعی مجهز هستند که در خانه، لوازم زندگی هوشمند، بیرون از منزل و اماکن عمومی به کار می‌روند:

  • روبات Hub Robot ال‌جی برای استفاده در منزل طراحی شده است به عنوان دروازه‌ای به سوی خانه هوشمند و یک دستیار شخصی برای مشتریان کار می‌کند.
  • روبات دیگری که در CES 2017 نمایش داده می‌شود قابلیت‌های جدید خود در مراقبت و نگهداری از باغ و حیاط کاربر را نشان می‌دهد.
  • سری روبات‌های ال‌جی مدل‌هایی دارند که برای مصرف تبلیغاتی در اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها و هتل‌ها طراحی شده است تا تجربه مسافرت مشتریان را بهتر کند.

مجموعه روبات‌های جدید ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در 4 ژانویه در مرکز همایش لاس‌وگاس به نمایش گذاشته خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید