۱۱ دی ۱۳۹۵

مهلت ارسال پروژه‌های تحقیقاتی برای LG Challenger تمام شد

شب گذشته، آخرین مهلت برای ارسال پروژه‌های تحقیقاتی برای پروژه جهانی LG Challenger بود. این مسابقه از 20 شهریور ماه شروع شد وتا نیمه شب گذشته، 10 دی ماه، ادامه داشت. 

همه افرادی که در سایت LG Challeger ثبت نام کردند یا فایل‌های خود را از طریق ایمیل برای ال‌جی ارسال کردند، منتظر جواب نهایی بمانند.

 پاییز، آغاز رقابت بود

تا کنون، شرکت کنندگان در گروه‌های ۴ نفره در مورد موضوع سفر، برنامه و طرح کاری خود تصمیم گیری کردند. طرح‌های پیشنهادی ارائه شده در وب سایت LG Global Challenger تحت بررسی هستند و تیم‌های برگزیده برای مصاحبه به زودی انتخاب می‌شوند. از این میان تنها ۳۰ تیم قادر به کسب افتخار برای تبدیل شدن به اعضای رقابت کننده در مرحله فینال هستند.

  زمستان، کسب افتخار

در نهایت ۳۰ تیم برتر به عنوان نامزدهای رسمی این رقابت به همراه تعدادی از اساتید در مراسم معرفی حضور پیدا می‌کنند. مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران و مدیران دیگر شرکت‌های وابسته به آن در این مراسم حضور خواهند داشت. در انتهای مراسم ۵ تیم، از تیم‌های شرکت کننده در LG Global Challenger  براساس تعهدات، میزان عمل به آن‌ها و میزان علاقمندی انتخاب و معرفی خواهند شد. افراد انتخاب شده طی مدت ۴ روز در دفتر ال‌جی تهران توسط  بخش منابع انسانی آموزش داده می‌شوند. افراد در مورد چشم انداز ال‌جی، رویکرد جهانی ال‌جی، کار گروهی آموزش می‌بینند تا به یک LG Global Challenger  واقعی تبدیل شوند.

 نوروز، پیش بسوی جهانی شدن

پس از انتخاب زمینه سفر تحقیقاتی شرکت کنندگان می‌توانند موضوع سفر تحقیقاتی را متناسب با زمینه انتخابی سفر ، انتخاب کنند. طول دوره این سفر، تعطیلات نوروز به مدت ۱۳ شب و ۱۴ روز خواهد بود. گروه ال‌جی این افراد را تحت حمایت کامل مالی از جمله تامین تمام هزینه های رفت و آمد، هزینه اقامت، بیمه وسایر فعالیت‌ها قرار خواهد داد. دراین پروژه، همه تیم‌ها فعالیت‌های خود را از طریق فیلم، عکس و گزارش منتشر خواهند کرد. تمامی اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت کنندگان بر روی وب سایت LG Global Challenger آپلود می‌شوند. هر ساله در کره جنوبی نزدیک به ۳۰۰ صفحه از مطالب اینترنتی منتشر شده مورد بازدید بیش از ۱٫۷ میلیون بازدیدکننده قرار می‌گیرد.

بهار، نتیجه

به شرکت کنندگانی که سفر آن‌ها به اتمام رسیده است، یک فرصت یک ماهه داده می‌شود که گزارش کتبی خود را از نتایجی که بدست آوردند تنظیم کنند. بعد از بررسی وارزیابی گزارش‌های ارائه شده، به تیم برگزیده طی یک مراسم، کمک هزینه تحقیقاتی نقدی اعطا می‌گردد. علاوه بر این برای یک دوره کارآموزی در ال‌جی معرفی خواهند شد.

تابستان، اشتراک گذاری

پس از اهدای جوایز، گزارش‌های این سفر تحقیقاتی به صورت کتاب جمع‌آوری شده و به کتابخانه‌های عمومی، دانشگاه‌ها و شرکت‌ها اهدا می‌شود تا به عنوان منبعی برای مطالعات و تحقیقات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین نسخه اصلی این گزارش ها در وب سایت رسمی LG Global Challenger برای استفاده همگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

۱۱ نظر

هیلدا ۱۱ دی ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
تیم ما طرحمان را در زمان مقرر ارسال کردیم (از طریق لینک ثبت نام در وبسایت) و پیام ثبت نام موفق را دریافت کردیم. اما بعد که وارد پروفایلمان شدیم، دیدیم که فایل وجود ندارد. به همین خاطر دوباره آپلود کردیم. اما با مراجعه مجدد همین اتفاق افتاد! و برای بار سوم هم آپلود کردیم! :))
برای اطمینان از ارسال اطلاعات، فایل اکسل موجود در سایت را هم به همراه مدارک به ایمیل register ارسال کردیم اما تاییدیه ای دریافت نکردیم.
چگونه می توانیم مطمئن شویم که طرح و مدارکمان به دست شما رسیده است؟
ممنون

ال جی ۱۳ دی ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز سلام.

طرح ها با موفقیت ارسال شده و به دست ال جی رسیده است. خیلی کاربران هم چندین بار طرح های تحقیقاتی خودشون رو ارسال کردن که همین کار بررسی طرح ها رو با چالش مواجه می‌کنه. پس لطقا تا اعلام نتایج صبر کنیدو

مهدی ۱۲ دی ۱۳۹۵ پاسخ

من با یک روز اختلاف فرستادم مشکلی نداره ؟

matin_rab ۱۲ دی ۱۳۹۵ پاسخ

بسیار عالی. امیدوارم سودآورترین طرح از نظر اقتصادی پیدا بشه که درآینده نزدیک استارت بخوره و اجرایی بشه. با ارزش ترین طرح برای ایران اونیه که قدرت اینو داشته باشه که بتونه به یه کارخونه بزرگ تبدیل بشه. سودآور بودن طرح خیلی مهمه.
با سپاس از شرکت محترم ال جی

برنا ۱۳ دی ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام در مطلب بالا نوشته شده تیم های برگزیده برای مصاحبه بزودی انتخاب می شوند. سوالی که پیش میاد اینه که شما در قسمت ثبت نام گفتید برای انتخاب ۳۰ تیم ارزیابی به این صورته که ۷۰ درصد طرح و ۳۰ درصد مصاحبه این به این معنی نیست که همه تیم هایی که طرح ارسال کردن میتونن مصاحبه کنن و بعد ۳۰ تیم انتخاب بشه؟ یا اینکه انتخاب تیم هایی که برای مصاحبه دعوت میشن ارزیابی دیگه ای داره؟

matin_rab ۱۳ دی ۱۳۹۵ پاسخ

خیر دوست عزیز؛ ابتدا ۳۰ تیم از روی طرح ها و پروژه هایی که ارسال کردن انتخاب میشن، بعد ۳۰ تیم به رقابت میپردازن که شامل مصاحبه هم میشه.از رقابت اون ۳۰ تیم در نهایت ۵ تیم نهایی انتخاب میشن.

علیرضا ۱۳ دی ۱۳۹۵ پاسخ

ما ثبت نام کردیم. فقط برامون ایمیل تاییدیه نیمد؟ چه باید کنیم؟ تو زمان مقرر ثبت نام کردیم. بعدا تو پیج ایسنتا در قسمت کامنتا خوندیم ممقل اینکه ایمیل اومده واسه بعضیا از ال جی.

علی ۱۵ دی ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
برداشت من این بود که انگار قراره از بین تمام طرح هایی که ارسال شده ۳۰ تا برگزیده بشن. اگه این جمله و برداشت من درست باشه یه نقد دارم .اونم این که:
اگه قراره از بین طرح های ارسالی ۳۰ تا انتخاب بشن اصلا خوب نیست چرا؟چون موضوعاتی مثل مهندسی و علوم انسانی دو دست علم هستن که نیاز هست هر یک جداگانه مورد بررسی قرار بگیرن یا مثلا فرهنگ و هنر با فناوری اطلاعات . چه طوری قراره این موضوعات و طرح های آن ها رو با هم مقایسه کنن ؟ مثلا تو فنی مهندسی ممکنه طرح ها و ایده هایی بگیم که اصلا قابل مقایسه با طرح های فرهنگ و هنر نباشن ،اون وقت چه طور قراره که از بین طرح های ارسالی که که میتونن در شش موضوع مختلف باشن ۳۰ تا برگزیده بشن؟اگه قراره به این صورت ۳۰ طرح گزینش بشن به نظرم مقایسه کردن و گزینش ۳۰ طرح از بین اون شش موضوع مختلف درست نیست چون موضوعات گاهی ربطی به هم ندارند و نمی شه با هم مقایسه بشن و یکی به عنوان طرح برگزیده معرفی بشه!در این شرایط ممکنه حق طرحی ضایع بشه.

Hero ۲۵ دی ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.
میشه بگید نتایج مرحله اول کی میخواد بیاد؟
یه جورایی انگار همه چیز این مسابقه هواست. الان نزدیک بهمن هستیم و هنوز نتایج مرحله اول هم نیومده. هر کشوری هم که تیم های برنده بخوان برن مسلما ویزا باید بگیرن. پس به نظر می رسه که …
سر کاری بود؟؟؟

ایران ۸ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

دقیقا نظر منم همینه .. ویزای بعضی کشورا ۴ ۳ ماه طول میکشه .. همه سر کاریم .. از قبل نفرات انتخاب شدن اقایون

Sajad ۸ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

پس زمان علام نتایج کیه الان ۸ بهمنه و از نتایج خبری نیس

نظر دهید