۱۵ شهریور ۱۴۰۳

کوچکترین پروژکتور 4K ال‌جی در IFA 2024 به نمایش گذاشته می‌شود

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2024 که از تاریخ ۶ تا ۱۰ سپتامبر در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، قرار است از مینی پروژکتور قدرتمند و 4K خودش یعنی LG CineBeam Q (مدل HU710PB) در اروپا رونمایی کند. پروژکتور CineBeam Q آماده است که بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی را تحت تأثیر قرار بدهد و دارای طراحی منحصربه‌فرد و مینیمالیستی، کیفیت تصویر فوق‌العاده و مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته است. این غرفه همچنین دارای یک منطقه عکس ویژه است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند عکس‌هایی را در پس‌زمینه‌ای با جلوه‌های خیره‌کننده ارائه شده توسط پروژکتور CineBeam Q بگیرند و یک هدیه انحصاری دریافت کنند تا این لحظه برای آن‌ها ماندگار شود.

این پروژکتور برای اولین بار در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی در رویداد CES 2024 معرفی شد و همچنان به دلیل عملکرد فوق‌العاده، کارایی راحت و ظاهر مدرن و چشمگیر، مورد تحسین مصرف‌کننده‌ها و رسانه قرار می‎گیرد. در میان تحسین‌های زیادی که دریافت کرده، نشان Top Choice 2024 از سایت قابل اعتماد AVS Forum دیده می‌شود که یکی از بزرگترین انجمن‌های آنلاین جهان برای سینمای خانگی و علاقه‌مندان به AV است.

پروژکتور مدل HU710PB با طراحی قابل تشخیص و قابل حمل خودش توانسته خودش را از دیگر رقبا متمایز کند. پروژکتور LG CineBeam Q با یک دسته منحصربه‌فرد قابل چرخش ۳۶۰ درجه که به‌عنوان پایه نیز عمل می‌کند، تصاویر واضح 4K را در مقیاس سینمایی ارائه می‌دهد. این پروژکتور همچنین دارای نسبت کنتراست فوق‌العاده 450000:1 و پوشش ۱۵۴ درصدی طیف رنگی DCI-P3 است که رنگ‌های پر جنب و جوش، سیاهی عمیق و تجربه تماشای استثنایی را چه در روز و چه در شب ارائه می‌کند.

علاوه بر این، پروژکتور LG CineBeam Q دارای Auto Screen Adjustment است که به طور خودکار فوکوس و صفحه نمایش را برای راه‌اندازی بدون دردسر و یک تصویر کالیبره شده دقیق در محیط‌های مختلف تنظیم می‌کند. این پروژکتور مجهز به پلتفرم LG webOS است و دسترسی آسان به سرویس‌های پخش محبوبی از جمله نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون پرایم ویدیو و یوتیوب را ارائه می‌دهد و به کاربران نیز تعداد زیادی محتوا آن هم بدون نیاز به دستگاهی دیگر را می‌دهد. برای گزینه‌های مشاهده بیشتر نیز پروژکتور LG CineBeam Q به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت محتوای دستگاه‌های هوشمند خودش را از طریق AirPlay 2 و ScreenShare پخش و منعکس کند.

این پروژکتور 4K منحصربه‌فرد ال‌جی با کیفیت تصویر ممتاز و پیکربندی و کنترل بصری، به لطف طراحی تمیز و مینیمالیستی، تقریباً با هر دکوراسیون خانه‌ای ترکیب می‌شود. ال‌جی علاوه بر به نمایش گذاشتن این پروژکتور در رویداد IFA، با کمپین‌های رسانه‌ای با حضور ۱۰۰ اینفلوئنسر، آگاهی از این پروژکتور و مزایای فراوان آن از جمله تطبیق‌پذیری و مناسب بودن آن برای محیط‌های مختلف را افزایش می‌دهد. این کمپین کاربردهای مختلف پروژکتور CineBeam Q را برجسته می‌کند و نشان می‌دهد که چطور در دکوراسیون خانه و چیدمان‌های مختلف برای خانه‌های مجرد، خانوادگی و زوج‌ها و همچنین کاربردهای آن در زندگی ممتاز، تماشای ورزش و نمایشگاه‌های هنری قرار می‌گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید