۰۴ مهر ۱۴۰۳

ال‌جی میزبان کنسرسیوم جهانی پمپ حرارتی در سئول است

ال‌جی الکترونیکس (LG) میزبان اولین نشست کنسرسیوم جهانی پمپ حرارتی در شهر سئول در کره جنوبی از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ سپتامبر است. این کنسرسیوم یک سرمایه‌گذاری مشترک بین ال‌جی و تعداد فزاینده‌ای از دانشگاه‌های بین‌المللی است که بر توسعه فناوری‌های پمپ حرارتی جدید و کارآمدتر از جمله راهکارهای طراحی شده برای مدیریت شرایط سخت آب‌وهوایی متمرکز شده است. این رویداد، پرسنل ال‌جی و اساتید شرکت‌کننده را گرد هم می‌آورد تا فناوری‌های پمپ حرارتی را معرفی کنند و درباره پروژه‌های صنعتی آکادمی صحبت کنند که توسط هر یک از بخش‌های منطقه‌ای کنسرسیوم انجام می‌شود.

کنسرسیوم جهانی پمپ حرارتی شامل کنسرسیوم‌های تحقیق و توسعه پمپ حرارتی به رهبری ال‌جی است که به ترتیب در آلاسکای آمریکا و در اسلو در نروژ و همچنین هاربین در چین تأسیس شده‌اند. این کنسرسیوم همچنین شامل یک گروه کره جنوبی است که در آن، ال‌جی با دانشگاه‌های معتبر در سئول و بوسان برای ایجاد نوآوری در گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) همکاری می‌کند.

در اولین روز رویداد، ال‌جی فناوری‌ها و محصولات کلیدی پمپ حرارتی از مجموعه راهکارهای HVAC با راندمان بالا را در صنعت خودش معرفی کرد. سپس هر کنسرسیوم منطقه‌ای به‌روزرسانی در مورد وظایف تحقیقاتی خاص خودشان ارائه کردند و پیشرفت فعلی خودشان در ارزیابی فناوری پمپ حرارتی با راندمان بالا برای شرایط آب‌وهوایی چالش‌برانگیز را به اشتراک گذاشتند. نشست افتتاحیه کنسرسیوم جهانی همچنین فرصت‌های یادگیری ارزشمندی را با سمینارها و بحث‌ها درباره موضوعاتی از جمله آخرین صنعت تهویه مطبوع و روندهای بازار و فناوری‌های آینده برای راهکارهای پمپ حرارتی خاص منطقه به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد.

ال‌جی از طریق همکاری با دانشگاه‌هایی که به خاطر برنامه‌های تحقیقاتی HVAC برجسته خودشان شناخته می‌شوند،‌ در حال تقویت قابلیت‌های تحقیق و توسعه خودش و همچنین تسریع توسعه نسل بعدی پمپ‌های حرارتی است. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که کارهای پیشگامانه‌ای که توسط کنسرسیوم انجام می‌شود، همچنین به تقویت رقابت آن در بازار راهکارهای گرمایش و سرمایش کمک خواهد کرد.

در سطح بین‌المللی، تقاضا برای پمپ‌های حرارتی با راندمان بالا و انتشار کربن کم به شدت در حال افزایش است و بخش عمده‌ای از آن نیز به خاطر روند الکتریکی سازی و کربن زدایی در سراسر جهان است. ال‌جی با تثبیت جایگاهش به‌عنوان یک رهبر فناوری و شهروند شرکتی مسئول، از فناوری پیشرفته پمپ حرارتی خودش برای ارائه راهکارهای گرمایش و سرمایش خاص منطقه برای بازارهای تهویه مطبوع آمریکای شمالی، اروپا و آسیا استفاده می‌کند.

ال‌جی در گردهمایی سرمایه‌گذاران در ماه اوت، «شتاب B2B» را به‌عنوان یکی از چهار استراتژی کلیدی آن برای نوآوری سبد کسب و کار معرفی کرد. کسب و کار HVAC یکی از اجزای اصلی مجموعه متنوع B2B است که بر اساس قدرت فناوری‌های اصلی پیشرفته و بسیار کارآمد خود، مانند کمپرسورهای اینورتر، موتورهای هوش مصنوعی و مبدل‌های حرارتی به یک رهبر در بازار تبدیل شده است.

در سرتاسر جهان، ال‌جی توانایی‌های خودش در تجارت HVAC را از طریق ایجاد سیستم‌های کاملاً محلی شامل تحقیق و توسعه، فروش، تولید و نگهداری افزایش داده است. علاوه بر این، این شرکت در حال حاضر دارای پنج آزمایشگاه تحقیقاتی راهکار هوا است که در کره، آمریکای شمالی، اروپا و هند واقع شدند و شبکه‌ای از آکادمی‌های HVAC در ۴۳ کشور جهان دارد و سالانه بیش از ۳۰۰۰۰ مهندس را آموزش می‌دهد.

جیمز لی رئیس واحد تجاری راهکار هوا در شرکت لوازم خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«با نوآوری پمپ حرارتی به‌عنوان سنگ بنای چشم‌انداز، ما متعهد به سرعت بخشیدن به تجارت HVAC  خود هستیم. هدف ما از طریق کنسرسیوم پمپ حرارتی جهانی، رهبری صنعت HVAC با راهکارهای کربن‌زدایی مطابق با روند جهانی الکتریکی سازی است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید