۱۸ مهر ۱۴۰۳

مانیتور جراحی جدید ال‌جی کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) مانیتور جراحی ۳۱.۵ اینچی جدید خودش (مدل 32HR734S) را با فناوری پیشرفته نمایشگر Mini LED عرضه می‌کند. این مانیتور برای ارائه نمایش‌های ویدیویی رنگی از تصاویر آندوسکوپ‌های جراحی، دوربین لاپاروسکوپی و دیگر سیستم‌های تصویربرداری پزشکی طراحی شده است و مجوز 510(k) را از سازمان FDA آمریکا دریافت کرده است که نشان می‌دهد این محصول را می‌توان در آمریکا به فروش رساند. فناوری Mini LED این مانیتور، کنترل دقیق روشنایی را ممکن می‌سازد و طیف رنگی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، وضوح تصویر و رنگ را بهینه می‌کند و همین نیز آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای انواع کاربردهای جراحی از جمله لاپاراسکوپی و آندوسکوپی تبدیل می‌کند.

نمایشگر 32HR734S دارای صفحه نمایش ۳۱.۵ اینچی با وضوح 4K است که از هزاران دیود LED ریز به‌عنوان واحد نور پس‌زمینه (BLU) استفاده می‌کند. مانیتور پزشکی ال‌جی با ارائه حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ سی‌دی در متر مربع و نسبت کنتراست پویا ۱۰۰۰۰۰۰:۱ از ۱۵۳۶ نقطه کم نور محلی برای تولید تصاویر واضح و دقیق و کنتراست بصری افزایش یافته استفاده می‌کند. این نمایشگر همچنین ثبات رنگ عالی را در سراسر صفحه نمایش ارائه می‌دهد و پوشش ۹۸ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را دارد.

علاوه بر عملکرد بصری چشمگیر، این مانیتور دوام و قابلیت اطمینان لازم برای تنظیمات جراحی را ارائه می‌دهد. مانیتور جراحی ال‌جی با استفاده از فناوری باند نوری همراه با پوشش‌های ضد تابش، ضد انعکاس و ضد اثر انگشت در جلوی آن، دید بهینه حتی در اتاق‌های عمل با نور روشن را تضمین می‌کند. علاوه بر این، قسمت جلویی و پشتی محصول نیز که به ترتیب دارای استاندارد IP45 و IP32 هستند، مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و گردوغبار دارند و از اختلال در عملکرد مانیتور توسط مایعات یا ذرات در حین جراحی جلوگیری می‌کنند.

این مانیتور همچنین اولین مانیتور جراحی ال‌جی است که ویژگی نوآورانه Clone Screen را درون خودش جای داده است. ویژگی Clone Screen به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر نمایش داده شده در مانیتور را روی یک مانیتور دوم و متصل شده از طریق HDMI کپی کنند که به طور قابل توجهی کارایی عملیاتی و ارتباط در محیط جراحی را افزایش می‌دهد، به خصوص در مواردی که چندین متخصص پزشکی نیاز به مشاهده تصویر مشابه دارند.

برای تطبیق‌پذیری بیشتر، ویژگی Mirror Mode نمایشگر امکان چرخش تصویر روی صفحه به صورت افقی را فراهم می‌کند و این در حالی است که حالت Rotation Mode نیز می‌تواند تصویر را ۱۸۰ درجه بچرخاند تا با جهت گیری دوربین جراحی مطابقت داشته باشد. این مانیتور همچنین از عملکردهای تصویر در تصویر (PIP) و تصویر به تصویر (PBP) پشتیبانی می‌کند که مورد دوم امکان نمایش حداکثر چهار منبع تصویر مختلف را به صورت هم‌زمان فراهم می‌کند. این کار، کارکنان پزشکی را قادر می‌سازد تا ترکیبی از ورودی‌ها یا تصاویر همانند تصاویر لاپاروسکوپی و فلوروسکوپی را مشاهده کنند و هم‌زمان علائم حیاتی بیمار را نیز زیر نظر داشته باشند.

وای اس لی رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«این مانیتور جراحی با فناوری پیشرفته Mini LED کیفیت تصویر عالی و عملکرد راحت مورد نیاز برای بخش‌های جراحی را ارائه می‌دهد. ما بر این باور هستیم که مدل جدید ما به طور قابل توجهی کارایی را برای متخصصان پزشکی که جراحی را انجام می‌دهند و همچنین دستیارانی که به آن‌ها کمک می‌کنند، افزایش می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید